januarbebbis Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei! Har dere andre kjøpt inn noe til pappaen ifm. fødselen, og i så fall hva??? Har lyst til å kjøpe noe til ham for å markere at han blir pappa for første gang, men litt usikker på hva... Noen tips? (o:
LisaColli Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 hmm, synes det er JEG som skal få fødselsgave av han jeg! men det tviler jeg på at jeg får..er liksom ikke han.. jeg har kjøpt en baby-t-skjorte som det står pappa's gull på, eller noe i den duren. men den har han allerede sett da.. det går an å kjøpe en hvit body, og få trykt på skrift eller bilde. du kan kjøpe sånn stryke-papir på elkjøp tror jeg, så kan du skrive hva du vil:) eller lage en t-skjorte til han? www.bittelillevennen.com har noen stilige smokker og lenker som kanskje kunne ha vært noe
januarbebbis Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Ja, jeg håper også at jeg får en liten gave..! Det er jo tross alt vi som gjør jobben, ikke sant...! Men det spørs om han tenker så mye på sånt noe.. Han er vel stresset nok mht. fødsel og mye ukjent fremover, til å tenke på en fødselsgave til meg..! Men det er ikke noe krise heller! (o:
tessa4? Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Hei hei! Jeg var innom Kid i går for å kjøpe gardiner, og der hadde de et håndkle med et blått hjerte på og skrift som sa: Verdens beste pappa! Den har jeg kjøpt til min kjære som han kan bruke når han skal stelle lille gullet :-) Skulle bare mangle at fedrene også får en liten oppmerksomhet.Det får de nok til å føle mer at de også er med på hele prosessen når de ser at vi inkluderer de mest mulig, siden de ikke har magen og alt som hører med. Ha en strålende dag alle sammen...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Min samboer fikk 2-års abonnement på bilblad (han er veldig interessert i biler). Dere kan tro det var suksess! Denne gangen tror jeg han finner en liten ting til meg, tji-hi:) Skal selvfølgelig finne en liten ting til han også, dette med håndkle med påskrift var lurt synes jeg.
mamma2006? Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Hei. Æ kjøpte ei bok som heter Pappa for første gang av Finn Bjerke (trur æ d va). Det var flere som anbefalte den, og tror den var veldig artig. For det ble mye humring og fliring... Lykke til i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå