Gå til innhold

vondt i lysken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor har jeg så vondt i lyskn??? er i uke 36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet? trodde kanche det var normale plager!

Skrevet

Det er sikkert pga bekkenløsning. Jeg har hatt bl hele sv.skapet, og det har vært verst i lysken og området der. Gjør skikkelig vondt der om jeg skal løfte foten høyt, snu meg i senga, eller rett og slett bare gå..

Skrevet

sånn har jeg det og.. kansje det kommer av att ungen har lite plass, for har ingen bekken problemer nå

Skrevet

Kan være ligamentsmerter... Det har jeg hatt gjennom hele svangerskapet, helst om natten - er kjempevondt...

Ligamentsmerter beskrives slik:

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av kraftige ligamenter. Disse ligamentene strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan kjennes en mild smerte lokalisert til dette området når ligamentene tøyes. Dette er ufarlig.

http://www.mammanett.no/design.phpside=Graviditet/svplager/vondt_i_magen

Skrevet

men jeg trodde ikke livmor skulle vokse mer nå ettersom magen nå sto på sitt høyeste. den ville bare synke litt! det er shikkelig ubehageli altså! nå vil jeg bare være færdig!

Skrevet

Hmmm... har fortsatt smerter fra lysken jeg.

Mest om natten...

Kan kanskje trøste deg at ligamentsmerter bare skjer i 1. svangerskap - etter dette er de ferdigstrukket...

Skrevet

har selv problemer m lysken og mange som får det svangerskapet pga bl...det er tyngden av babyen og hormonene i musklene som gjør at du kjenner det der..fikk min FJERDE lyskestrekk i dag i den andre lysken..heldigvis bare en strekk..aaaargh...det er vanlig å få mest vondt i høyre lyske da.

Vær forsktig m lysken og ta alle forhåndsregler som gjelder ved bekkenløsning..!!!!Brå bevegelser, vridning er mest fy fy!!!.for dette går ikke over før morkaken er ute av kroppen sier min lege på føden iallefall..

ligamentsmerter er no heeeelt annet...for det har jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...