Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Har nå 7 dager til termin, og nå VENTER jeg! Var litt uvel med influensasymptomer i går, men i dag er alt mye bedre! Jeg er så spent på hva som skal skje.. og ikke minst når.. har masse kynnere, men de er ikke vonde.. Er det sånn at denne berømte slimproppen må ut før noe annet skjer? Vannavgang og rier kommer først etter at proppen har gått eller?
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 jeg så ikke noe til slimproppen min sist gang, selv om jeg ble satt i gang 15 dager over! Tror ikke alle merker noe til denne,mens andre mister den relativt tidlig!
Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 ..men det må vel komme noe blodaktig før fødsel setter i gang.. eller er ikke det nødvendig? Da mener jeg dersom det starter av seg selv.. Huff, håper jeg slipper å gå så mange dager over!
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Mange merker ikke når slimproppen går, så du trenger ikke å ha sett noe til hverken den eller blod før fødselen starter. Temmelig uforutsigbart med andre ord..
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 TAKK!! Det var akkurat det jeg trengte å høre!! Nå føles ventinga litt bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå