Gå til innhold

SOVNET!?

2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he :) Kan nesten se slik ut :)

Er selv alltid innom her når jeg har mulighet :) syns egentlig det er koseligst her for her er vi alle så og si like langt! På andre trimester er det jo fra 12-28 uke. Ikke at det er noe galt med de, men du treffer ikke samme "målgruppa" som her liksom :)

Får håper det ta seg opp her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager du på at det er lite liv her nå?? =)

Det er jo nå det har begynt å skje ting her da , har jo vært helt dødt helt til nå.

Er enig at det er mye bedre å være her som alle er ca like langt på vei.

På andre trimester er det liksom så mange grupper , de som er nesten ferdige og de som nesten akkurat har begynt =)

Husker at jeg ble gal av å være på 1 trimester når jeg nærmet meg 12 uker , var så mange som var så "nye" der , så de eneste de snakket om var testing og spontanabort.

Nå begynner jeg å føle det på samme måten inne på 2 trimester.

Er bare 18 uker på vei da , så jeg må nesten nøye meg med å være der i 10 uker til =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enig i at det er begynt å skje ting her, men det begynt ikke å skje noe før det var en som tok opp at det var dødt her :)

Da tenkte jeg at jeg kunne jo prøve å hjelpe til litt med livet så la ut et par innlegg, men føler det skjer lite her ifht på 2 tri :)

Er vedlig enig med deg i det med første tri... var egentlig ikke så mye på BiM før jeg var 12 uker på vei, nettopp fordi det var det ene innlegget etter det andre med de som mistet, var jo selvfølgelig trist det også, men merket at jeg selv var mye mer urolig etter å ha vert inne på sidene enn når jeg holdt meg borte fra de :) Nå er jeg nesten hekta igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja.. det var bedre! :) hehe..

Ja helt enig med dere ang 1. trimester..... satt bare å gapte for det meste når jeg var der inne å leste... slutta en god del til slutt med å inn der.. ble jo bekymret selv av å lese om SA OG MA OG GUD VET HVA....

!!!

MYE BEDRE NÅ JA!!!! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...