Gå til innhold

KVELDSkvalme


Gjest

Anbefalte innlegg

Morgenkvalme? Neida, er så fin form atte.. Helt til klokka bikker 8-9 på kvelden, da setter kvalmen inn for fullt. Varer helt til jeg til slutt sovner, og er borte igjen dagen etter :)

 

Noen andre i samme situasjon? Og noen som har tips til hva man kan gjøre for å lindre? er ikke alltid det hjelper å spise, har jeg erfart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to. Eller, dvs at jeg er kjempekvalm om kvelden men forsåvidt kjempekvalm om morran å.

Hvor langt er du på vei? jeg er 10-11 uker nå så håper med hele meg at det gir seg en dag nå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt det samme her også! Jeg sa det til mannen igår at dette må virkelig være misforstått morgenkvalme, hehe.

 

Jeg vet ikke om det for min del har noe å si med at jeg spiser mye tyngre mat senere på dagen enn tidlig? Det blir ofte sen middag her i huset, pluss at jeg gjerne er generelt sliten når dagen er over etter skole og jobb.

 

Jeg er 6+4 nå, ellers i fin form forutenom trøtthet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte. Prøver å drikke peppermynte - og ingefærte. Det hjelper litt, men pepsi er enda bedre:-) Bortsett fra at det ikke er særlig sunt, da. Holder meg til te på hverdagene. Jeg har også prøvd å spise knekkebrød og da ble det litt bedre.

Det verste for meg er at jeg ikke får til å kase opp. Går bare rundt med oppblåst mage og er usannsynlig KVALM.

Ha en fin kveld, jenter;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 i dag. Er ikke kvalm om morran, men i dag har jeg egentlig vært småkvalm hele dagen.. Håper det ikke vedvarer, er slitsomt å gå å være uvel hele tiden. (Men for all del, skal da holde ut når belønningen er slik den er.) Men vil jo helst vente med å fortelle det, og det blir vankelig å forklare over 6 ukers dårlig form da!

 

Jeg klarer heller ikke å kaste opp, er heller stinn og uvel.. Skal prøve peppermynte-te i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hjelper å spise lett og ikke altfor salt mat om kvelden. Pleier å spise masse frukt, og drikke vann. Det hjelper litt her! I tillegg til til ingefærtabletter og te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm om kvelden da er vi nok mangen... jeg er det stortsett på kvelden, men kansje for da er jeg ekstra trøtt og sliten også... Her diabetes i tillegg og må spise jevnlig, men detter e nesten umulig for meg nå... ikke alle dagene jeg er dorlig heller, det går litt av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...