Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 negativ test flere ganger, men har vist seg senere at man er gravid? Og evt hvordan d ble merket?? "Problemet" mitt er bare at jeg får mensen til riktige tider.. Men jeg har et slikt apparat som fanger opp hjertelyden samt bevegelser til fosteret, som jeg brukte når jeg gikk gravid sist med sønnen min. D heter Angel Sounds, noe av d samme som heter Baby Watcher. Og når jeg fører den over magen min kommer jeg over enkelte steder hvor jeg hører slike lyder jeg hørte når jeg gikk gravid sist. Akkurat som bevegelser i vann, noe som beveger seg.. Får ikke inn noe hjertelyd, men syns disse lydene er så likt når jeg var gravid sist, men ifølge testene er jeg ikke gravid. Syns bare d er så merkelig.. Fanger opp disse lydene på litt forskjellige steder på magen, men finner de ofte rett under ribbeina. Noen som har vært borti lignende?? Kan godt være at jeg vil så gjerne bli gravid at jeg "føler meg gravid", men jeg innbiller ikke meg disse "bevelgesene" jeg hører. Samboer hørte de også, og han sa også d samme om at d hørest ut som bevegelser i vann. Jeg føler meg gravid, pga veldig oppblåst mage m/luft, bobler i magen, stikkninger/smerter i rygg, "smerte" i magen, og av og til kan d nesten følest ut som "bevegelser" i magen ( lignende følese som at bobler som sprekker).... Har tatt noen tester som har vist negativt. Uff, dette hørest sikkert veldig rart ut. Men er d noen som har hatt/ hørt om noe lignende?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6277895-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-f%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Mange av de innleggene som er her går jo ut på at folk har testet med en type test og fått negativt svar, men tar ny test med et annen merke test og får da positivt svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6277895-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-f%C3%A5/#findComment-6278131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Høres ut som det kan være tarmlyder og /eller lyder fra magesekken du hører, i og med at du har tatt flere negative tester. Kanskje du har litt ubalansert mage for tida og dermed får oppblåst mage også. Man kan høre at magen klukker dersom man legger øret inntil også, spesielt hvis man har drukket noe rett før. Bevegelsene du kjenner kan være luft eller avføring som flytter på seg. Men jeg skjønner godt hva du mener med å innbille seg graviditetssymptomer, det er mange her inne eksperter på Lykke til videre da, du skal se at snart er lydene og bevegelsene et reelt foster:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6277895-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-f%C3%A5/#findComment-6278326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå