Gå til innhold

Buksene mine siger av meg...... trenger tips her :o(

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 30 og har ikke veldig stor mage enda.

Har heldigvis ikke gått opp mer enn et par kg så jeg passer faktisk fortsatt inn i de gamle buksene mine.

Problemet er bare at de ikke vil sitte lenger. De siger ned under magen hele tiden! Åhhh det er så irriterende å gå å trekke i buksa HELE tiden.

Kjøpte en mammabukse fra HM med hele livet i collegestrikk. Den er jo veldig deilig å ha på, men guuuud som den detter.

Jeg finner nok ingen vanlig mammabukser som passer, brukte str 52/54 før graviditeten, så nå begynner jeg å bli ganske fortvilet!

Noen her som kan tipse meg litt om hva jeg kan gjøre for å holde buksene oppe???

Er jo ikke særlig lekkert heller når magan detter ut hele tiden.

Fortsetter under...

Har vært å sett og prøvd buksene fra Kappahl. Problemet mitt er at jeg har ganske krafitge lår, så de sitter som pølseskinn.

Ikke pent og ikke behagelig.

Har prøvd å sette kanppehullstrikk på buksene mine, men de sklir rett av magen alikevel :o( Blir helt sprø snart jeg!

Størrelse millitær-telt, hahaha

Problemet ligger nok i magefasongen. Den innbyr til at buksene sklir!

Ikke spesielt større enn vanlig, men hard og uten kul.

Og alt som strammer er jo selvfølgelig pyton!!!

Tenkte kanskje det kunne hjelpe med et sånt bredt magebelte i stretch.

Men finner ikke noe sånt noe sted.

Har førsøkt å feste på knappehulls-strikk, men det siger like ille samme hvor stram strikken er! Itteno moro :o(

Annonse

Hei!

Hadde samme problem da jeg var gravid, men snek meg en tur på en "mannebutikk" og kjøpte bukseseler som jeg snek under genseren. Fremme festet jeg veldig langt ute på sidene, så de ikke viste midt på "tutemagen".

Så testet jeg ut en annen metode.

Jeg kjøpte hullstrikk med knapper, og sydde en knapp under hver arm på BHen og en i hver side på buksen så festet jeg på hullstrikken. Det fungerte det også. LykKe til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...