mimmi23 Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Hei. Ja, så har meg og min samboer sluttet å bruke prevensjon. Og vi tar det som det kommer. Blir ikke lei oss for en liten en:-) Men vi stresser heller ikke. Jeg har hatt 2 menstrasjonsperioder nå som har vart kortere enn ellers. Ikke like mye blødninger og en tretthet som slår alt. Men det er nok ikke noe der inni tror jeg etter det. Men det jeg lurer på er hvor tidlig en kan merke økt sultfølelse? Sist mens startet 23august og varte i ca 3 dager. Men jeg er blitt helt enormt sulten. Sånn at det er blitt plagsomt. Jeg blir ikke mett, og om jeg en gang blir det varer det bare en liten time. Jeg våkner til og med om nettene og føler sult. Dette har vart en liten uke. Men det er forferdelig plagsomt. Og faktisk til tider "vondt" å gå så sulten. Jeg er oppblåst i magen også. Men kjenner ingenting ellers. Og jeg leter ikke etter symptomer. Jeg spør om sulten og oppblåstheten fordi det er så innmari plagsomt og vondt. Håper noen orker å svare. Mvh meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå