mammstil2:) Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er 35+3 uker nå...babyen inni magen hikker veldig ofte,...det er jo sikkert helt normalt....men,utrolig ubehagelig....kjenner det jo HELT nede i underlivet og nesten bak i "rompa"....nesten som "lemus"... Er det flere som har det sån? Tror dere han eller ho har sunket ned helt ned eller?.....siden jeg kjenner det dær som jeg gjør...?...hadde jo ikke gjort noe om den har kommet før tia;).....har masse "mens murringer også"...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Kjenner hikkinga der jeg og.. har kjent den der sidn uke 33 ca.. hodet har vært festet her siden midten av uke 34 ca.. er nå i uke 37:=) (37+5 ) Men s murringer har jeg også.. titt og ofte,., håper han tar turen ut litt før jeg og.. men får vel bare belage meg på overtid:( og heller bli gald om jeg slipper.. he he .. men er ganske utålmodig nå ja:=)
apekatten Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Hei! At babyen hikker mye er veldig normalt, så ikke bekymre deg.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Flott at de hikker masse,det betyr at de trener lungene sine.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Her hikkes det også masse om dagen, er 33 uker. Synes hun med fordel kunne "hikket seg litt opp" og vekk fra rompa mi......... ;-) Er ikke like behagelig alltid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå