Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har i 2 uker visst at jeg er gravid. Det kom brått på, men er likevel et høyt elsket og ønsket barn. Men jeg har såå mange spørsmål, så mange ting jeg tenker på, og bekymrer meg for. Det er en skrekkblandet fryd som bærer meg, og jeg vet ikke hvorfor alle disse følelsene bobler innimeg. Mannen min skjønner ikke all min bekymring, og han klarer vanskelig å sette seg inn i det som skjer med kroppen min. Jeg prøver å forklare, og jeg ber ham lese bøkene jeg leser, men responsen er ikke overveldende. Men det er kanskje tidlig. Når kan jeg dele den gode nyheten med enkelte "troverdie" kilder? Når er det akseptabelt? Når kan vi si det til min manns datter? - Hun ønsker seg jo dette sååååå.... Jeg vil så gjerne glede meg over dette barnet, men akkurat nå så bekymrer jeg meg for alt. Fødsel, bil, jobbsituasjon og alt det andre praktiske i dette her. Jeg er så sliten og trøtt når jeg kommer hjem fra jobb om dagen at jeg neglisjerer alt av husarbeid! Og det bekymrer meg det også! Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Tror jeg hadde ventet til jeg var over 12 uker.... Da er liksom den abortgrensen over..... Gratulerer så mye ;o)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Det kommer jo helt ann på dere selv. Som min lege sa til meg, mister du så vil du jo uansett ha med dine nærmeste i sorgen. Så folk rundt oss har vist det i snart 2 uker, jeg er 7+5 i dag Gjør som du føler for du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå