Gå til innhold

September: Oliver kom 28.08.06

Anbefalte innlegg

25.08 ble jeg lagt inn for overvåking på sykehuset. De ville finne ut hvor alvorlg denne svangerskapskløen var. Kjedelig å ligge på sykehus.. helt alene..!! Hadde nå gått med denne forferdelige kløen i 14 dager. Trodde jeg skulle fly på veggen.

Noen dager før hadde jeg vært inne på føde poliklinikken for å sjekke at jeg ikke hadde feil leververdier. Da gikk hun inn og tøyde litt i livmortappen. Det førte til at jeg fikk litt smårier.

Den 26.08 begynte vannet såvidt å sive ut. Jeg visste ikke at det var det for det kom ut med endel slim, så jegtrodde det var utflod.

Jeg fortalte dette til jordmor og hun var temmelig sikker på at det var vannet. Jeg ble med en gang koblet til ctg- maskinen og hadde noen ganske sterke rier. Ble flyttet over på et føde rom, men riene ga seg og jeg sovnet. på morgenen dagen etter ble jeg satt igang med drypp. Hadde da 3 cm åpning.

Jeg ble liggende på føderommet i 14 timer før de tilslutt fant ut at det gikk svært sakte fremover. Hadde 7 cm åpning da. Legen kom for å sjekke hva som skjedde inni der når jeg hadde en ri.

Her skjer det lite fikk jeg beskjed om, og han bestemte at det måtte bli et keisersnitt.

De tok av dryppet og jeg fikk sove 2 timer før operasjonen.

28.08.06 klokken 01.47 kom lille Oliver til verden.

Han veide 3570 g og var 51 cm lang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6277452-september-oliver-kom-280806/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...