kvs79 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg må spørre dere kloke damer om noe: Vi er inne i vår første pp. Etter forrige fødsel har jeg hatt en liten blødning midt i syklusen. Jeg har tenkt som så at det er i forbindelse med eggløsning, men noen ganger har jeg også blødd noen dager før. Det kommer ikke mye, bare litt blodblandet slim. I går hadde vi samleie, og i dag har jeg samme blodblandete slim. Blir litt bekymra for at noe ikke er som deg skal - er 10 dager etter første dag i siste mens, så er vel for tidlig for eggløsning også (har vanligvis ca 28 dagers syklus +/- to dager). Noen som har vært borti noe lignende?
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde sex i helgen og er også midt i syklus, fikk en liten blødning. Skjønner ikke helt hva det er, så hvis noen kan svare både kvs79 og meg ville vi hatt en bekymring mindre.
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Det kan ha oppstått et lite rift...det er vanlig og ikke farlig.
9nah Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 selv hadde jeg en blødning som varte 2-3 dager. ikke så mye som mens på langt nær, og tynnere blod. dette var også midt i syklusen. har ikke hatt TR siden. sluttet på pillen midt i et brett 7 august, og har i helgen tatt 2 negative QR tester, så er neppe gravid. har lurt på nå i ettertid om kanskje blødningen rett og slett var en litt for tidlig og annerledes TR.. skulle hatt TR mandag for en uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå