Antijante Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hjeeelp, nå fant jeg blod ved livmortappen!! I tillegg var den myk og helt åpen, kan det være noe på gang????
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Høres mer ut som om Tr er på vei...
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Hvilken dag i syklusen er du på? Mam skal helst ikke tafse oppi der etter EL leste jeg på pernille-sidene!
Antijante Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg er i dag 16 i syklusen, og har INGEN mens symptomer...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Da kan det rett og slett høres ut som om du har el i disse dager, blod i sekretene rundt den tiden kan faktisk bety at du er ekstra fruktbar. Tvi tvi!
Antijante Skrevet 11. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2006 Jippiiii, håper du har rett!!:))
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Da er det sikkert en liten blødning i forbindelse med EL,det er noen som har det. Har hatt litt lys rosa og brunrosa på ett eneste tørk de siste to pp'ene,da i de dagene jeg ventet/og fikk EL. Skal visstnok bety at en er extra fruktbar den dagen,så har du mannenh i nærheten er det bare å vifte med stumpen:-)
Antijante Skrevet 11. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2006 Ja, jeg tar tak i ham etter arbeid om 2 timer:) Og kjenner jeg ham rett er han ikke vanskelig å be;) Åh så spennende!!! Takk for svar, det løftet motet noen hakk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå