Gå til innhold

Synes dere jeg er stygg mot den lille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin den 20 oktober, men har ikke lyst til å vente lengre enn til rundt første uka på oktober....Nå har jeg vært heldig hele veien, men nå som ting begynner og nærme seg og det begynner å bli tungt, så ble det først urinveisinfeksjon, påfølgende av sopp, og fem dager etter er jeg helt potta forkjøla...

Er jeg stygg som ikke vil at barnet trenger ligge lengre enn til uke 37?

Må da være bedre for barnet også på utsiden enn å gå inne i magen til mamma og kjenne at hun er dårlig og generell dårlig almenntillstand?

Har sikkert gått over til da, måtte bare få det ut nå, for så forkjøla tror jeg ikke jeg har vært før....

Så kanskje dette var bare en fin liten utblåsning?? Nesten letter allerede..... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 37 reknes som innenfor termin, så jeg synes ikke det er galt å tenke på det! jeg ønsker også min ut undt den tiden! men om hun kommer, det er en annen sak=)

Skrevet

Kjenner meg SÅÅÅ godt igjen.. skrev akkuart en tråd på skravlesiden om hvor jæ*** jeg føler meg om dagen.. æsj.. og hatt vondt og bekken trøbbel siden uke 18..

*LEI*

Jeg ønsker han ut fom neste uke jeg altså.. er i uke 37 nå.. så fom torsdag kan han bare komme:) Da går jeg over i uke 38 :=)

Skrevet

Jeg er i uke 37i dag og ville være utrolig glad om han hadde kommet ut akkurat nå. Du har vært gravid kjempelenge, ikke ha dårlig samvittighet om du er lei nå, det er lov og barnet har ikke vondt av å komme i uke 37. Og nå skal jeg førsøke hvert kjærringråd som eksisterer:)

Skrevet

hvilke da Sweet Amber?? så kan jeg prøve jeg og-.. hhe he

Skrevet

Hehe, here goes:

- sex er utelukket fordi gubben min antagelig tror han kan vente til jeg er tynn igjen uten å måtte slite for det seinere.. ;)

-Varme kluter på brystene. (hold de der til en sammentrekning starter, fjern de og legg de tilbake når sammentrekningen er ferdig.gjenta en hel haug..)

-Ananas. (forskning viser at man BARE trenger 8 stk for å få i seg nok av stoffet som setter deg igang. Den må være fersk fordi stoffet angivelig sitter i kjernen:) )

-Kanel. (lurer litt på om jeg skal leve en hel dag på bare kanelboller...tenke litt på den der først...)

- stimulering av brystvortene. (auauauau, denne får bare vente sånn i tilfelle ikkeno annet fungerer)

- Fysisk aktivitet. (hah: bekkenløsning, vonde knær og føtter, vonde håndledd og svake fingre pga vann...Denne får også vente litt.)

-Husarbeid. (teller rensing av kaffetrakter, tro..?)

Da har jeg litt å drive med de nærmeste dagene... ;P Eller også kan jeg prøve å lokke ut gutten, han trenger mer plass det har han dunka i fra om lenge nå...

Skrevet

He he :=)

Kanelboller ja..mmm det hørtes godt ut i grunn.. sånne MYKE..

-hadde sex 2 ganger i går--

Stimulering av brystvorter ... oh my god.. seriøst ?? det kjennes jo ut som de skal dette av fra før.. he he.. varme kluter er nok bedre ja..

Gjorde reint hele kåken i går, selv om bekkenet streiker helt..

det har ikke skjedd noe enda.. kan jeg tc\vinge gubben til sex hvar dag framover tro?? Hvis det ikke hjelper så har vi det i hvertfall hyggelig og tiden går .. he he :=)

kaffetrakter rens teller :=)

alt teller.. gå i butikken og shoppe teller det og*bare vente på lønninga * he h e:=)

Lykek til da.. gi meg beskjed om noe skjer.. jeg kommer rett inn hit om det funker på meg.

Skal kjøpe annanas.. får sånne Angelina Jolie lepper av bare en halve så jeg kommer nok til å se veldig bra ut etter 8 stk.. ha ha :=)

Lykke til:=)

Skrevet

dere skulle bare ha vist hvor heldig dere er som faktis kan gå så lenge,og ikke får fortidlig slik jeg har fått,og som kommer til å skje med nr 2,så ja,jeg synes du er litt "slem" barnet har det best i magen så lenge den kan.

Synes det er teit at man på død og liv skal sette i gang fødseln og alt annet bare for at man selv er lei eller dårlig,man vet hva man går til delvis når man blir gravid!

Skrevet

Joda anonym.. enig på mange måter der.. men det er jo også sånn at unge n kommer ikke ut hvis man spiser kanel ell HVIS IKKE UNGEN ER KLAR UANSETT!!

men han kan jo være "lat" og bare ligge der inne lenger enn han bør også.. og hvis han egentlig er klar så virker kanskje disse rådene.. men jeg tror ikke de virker ellers..

så jeg tror vel ikke man får framsyndet noe mer enne et par timer / toppen noen døgn uansett :=)

Skrevet

ja,det er sant.

Ville egentlig bare si at dere er heldige som får gå helt ut,for er så mange som allerede 2mnd før termin begynner å mase om at nå vil de sette igang fødseln,og har ikke det fjerneste ide om hvordan det er å få et prematurt barn,og det er ikke mye morro det nei.

Håper deres små kommer når de er klare,og regner med de gjør det=)

Masse lykke til hvertfall=)

p.s jordmoren sa til meg da vannet gikk og riene ikke var startet at å drikke scheppers grape soda,skulle få i gang riene samt kanel,som andre har skrevet her. =)

Skrevet

er så jævli forkjølet selv så føler med deg!!! hadde ikke gjort noe om ho kom nå nei...

Skrevet

Til anonym :

Hvor lenge før fikk du? Jeg fikk 6 uker før sist, og søstera mi ble født 3,5 mnd før tida og var 580 gr da hun kom til. Er 16 i dag, og har det bra, så så tidlig vil jeg ikke, men fra 37 og utover, var liksom det jeg kunne tenkt meg.

Vil ikke sette i gang noe med medikamenter eller noe slikt, men kommer til å prøve alt fra fullgåtte 37 uker ja....

babyen kommer nok ikke lell før den er klar.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...