Gå til innhold

Dumme, dumme test !?#(¤?#)(%Q(%)#(%?#)(%?(%!!!!!!!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 7 pp får jeg ENDELIG to tester med svaaak strek men idag er det plutselig INGENTING!!!

Tusen symptomer i tillegg så jeg håpet at det hadde endelig klaffet..MEN DEN GANG EI...

Hvordan kan det gå an???

Noen som har opplevd det samme??

Hadde ikke lyst til å ta CB men gjorde bare for å se hva den sier, siden strips kan väre "rare", N E G A T I V!!!!!!

Er så forbanna nååååååååååå.........og jeg var dum nok til å fortelle det mannen min og nå er han like skuffet...UFF..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ringe legekontoret og spørre om de kan ta en test der siden du får både positive og negative? De kan vel ta en bl.pr der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok du med morgen urin i dag da??

jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig jeg, så kanskje den er posetiv igjen... bruk cb med morgen urin..

skl krysse fingrene for deg jeg!!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var morgen urin. Tisset i en pröveglass og tok testen noen timer senere da jeg ikke kunne holde meg helt til jeg kjöpte testen..

Jeg föler meg öm i hele kroppen, mensmurringer har jeg hatt daglig i flere uker men ingen mens..brystene er kjempeömme..rar smak i munnen etc etc....

Jeg ble sjokkert når jeg fikk opp den svake streken, testa igjen dagen etterpå, samme sak, svaaak strek, testa i dag, ingenting..og CB negativ... :(

Blir dårlig av hele greia...Legen mener at jeg burde stole på grav.testene, de er veldig sikre..men hva skal jeg stole på nå??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville tatt en ny test i morgen jeg, og brukt urinen "fersk"...

da jeg skulle til legen første gang for å få bekreftet at jeg var gravid, tok jeg og tisset i ett sånt glass man tar med seg til legen, jeg tok en CB test i urinen fra glasset og den ble kjempe sterkt posetiv. hos legen da noen timer senere, var det så vidt de fikk utslag på testen... så det kan jo nesten virke som om hcgèn "fordamper" litt etterhver som den står i glass...

prøv igjen i morgen så ser du da. så lenge tr er uteblitt er det jo masser a håp:)

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tok også en test som var pos på fredag, mandag var den neg og onsdag fikk jeg mensen, så det går vist an.... det er en vanvittig skuffelse... men jeg har ikke hatt TR på 4 mnd så noe bra var det lell... men jeg vil så gjærne være gravid, men nei!! Men gir ikke opp av den grunn!! er du på overtid med TR da??

Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er streken veldig tynn? Er den blå før 10 min grensen?

Jeg fikk en gang en veldig tynn og svak posetiv strek, så negativ også tynn svak posetiv igjen. Alle cb og alle med morgen urin. Men så kom mensen :(. Men jeg tror da at testene ikke var blå før de 10 min, at de da bare var grå, altså skyggestrek og at den tynne blå streken ikke kom før etter grensen. Så det er vedlig viktig å være nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg gjör...kanskje pröver med ny test til helga..så vanskelig å gå rundt å vente...

Ingen mens, masse mensmurringer fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekene på begge de svakt pos testene var, like bred som kontrollstreken, med svak rosa farge, mens kontrollstreken har mörk rosa el noe sånt.. :)

På CB fikk jeg ingen kryss, men bakgrunnen var ikke blank/hvit men "tåkete" blå..bruker den å få hvitt bakgrunn etter at testen er utfört?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo hende de stripsene var mer følsomme enn CB da... siden de viste positiv og ikke Cb... ta med en urinprøve til legen... så får du nok svar der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at min lege utförer ikke graviditetstester, fikk beskjed om å kjöpe en test på apoteket, og når den er positiv skal jeg ta kontakt med helsestasjon el noe sånt..Da må je ha en positiv test:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjip lege da... :(

Da må du nok bare smørre deg med tolmodighet... når hadde du ikm? prøv å test igjenn om noen dager:)

Men en strek er en strek, har jeg alltid hørt (så sant den kommer før maxtiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom innenfor tidsgrensen...

Men jeg lurer på om det er mulig at hcg fordamper hvis urinpröven "venter" i 3-4 timer?

De gangene jeg testa så testa jeg med en gang, ikke idag, hverken med stripsen eller CB..strekene var veldig svake i utgangspunktet.

Jeg mener å ha hatt eggelösning den 24 august, da fikk jeg sterke stikksmerter på begge sider under navlen + hvitt slim. Smertene var borte etter en dag, slimet også..hvis jeg er gravid må det ha skjedd da, da er det bare 18-19 dager..slår det ut på testen så tidlig?

Pga rotete syklus vet jeg ikke om dette er riktig...men det er min teori da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å skuffe deg med min historie, men det samme har skjedd her... testet positiv forige pp, og ble kjempeglad. kjøpte en cb for å bekrefte grav. men den var negativ!! vell...ikke stort mer å gjøre enn å kjøpe en til, og den ble også neg. dagen etterpå kom tanta :-( så de kan lure deg.... denne pp har jeg testet grav. 2 ganger på 2 tester. en billig og en cb. kjøp en ny cb, og test med morgenurin er mitt råd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok tre tester (de somskal vise to streker, lilla/rosa el. noe sånn). den første viste farge helt nederst der streken for gravid skal være,Tok så en til som viste en veeeldig svak strek. Så tok jeg en tredje der jeg tissa i et glass og satte testen nedi, denne var helt negativ. Var da sikker på at jeg ikke var gravid. Fikk en sønn i august og hadde hatt mensen to ganger før den tredje gangen uteble og jeg begynte testingen... Tenkte at kroppen sikkert ikke var helt i gjenge igjen siden jeg ikke fikk mensen og den siste testen var negativ. Fikk ikke mensen måneden etter heller, kjente meg trøtt og oppblåst i magen. For å slippe å gå og likevel lure på om jeg kunne være gravid, tok jeg nettopp en fjerde test. Denne viste seg til min store overraskelse å være positiv! Så i dag har jeg vært hos legen som kunne bekrefte at jeg faktisk var gravid! Så konklusjonen er - ikke stol 100% på testene, gå til en lege som kan gi deg et sikkert svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mensen din vært i hytt og pine, kan d hende at d ikke slår ut på graviditetstesten like tidlig som d skulle ha gjort. jeg gikk i 6uker før testen min ble positiv, og søstra mi gikk i 10, så d kan skje. håper du får en positiv test neste gang, for symtomene høres ut som er der si skal være.

krysser fingrene for deg, og håper du blir en av oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange symptomer, men blir oppgitt når jeg dette her skjer..

Da tenker jeg nei, CB lyver ikke, du er ikke gravid, men så har jeg tusen symptomer som kommer i löpet av dagen og da begynner jeg å tvile..

Som idag, mensmurringer i hele dag, trött, sovnet nesten flere ganger da vi var ute og kjörte en tur, ville legge meg kl 20 selv om jeg sov lenge imorges..ömme bryst, småkvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...