Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei:) Får dere gutt eller jente? Noen av dere som har prøvd dette kinesiske fødselskartet? Har det i tilfelle stemt? Jeg skulle ut ifra dette hatt ei jente, men det er tydelig en liten gutt i magen min!:) Artig å prøve likevel da....
Edelweis Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 jeg får jente, å det sa fødselskartet også=)
nette06 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Hei, Fødselskartet viser gutt og ul viste jente:)
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Fødselskartet viste rett de første to gangene, nå viser det ene jente og det andre gutt....Og det gjør forsåvidt ul også, he he - ene sa gutt og andre jente...Men tror egentlig det er gutt, som du ser av nicket;-)
Nicita73 Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Fødselskartene viste jente, her kommer det en gutt:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 jeg har sjekka to forskjellige sånne kinesiske kalendere.. på ene stod det at den forrige skulle bli gutt og denne jente,.. men her på barnimagen sitt kart står det "riktige"... at jeg fikk jente sist og at jeg skal ha gutt nå.. (om ikke ultralyden var helt på trynet da )
Mamma28MedSpire Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 kartene sier forskjellig hos meg. Skal ha jente, så det på BIM stemmer. Hvorfor Anonym??
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 kinesiske fødselkart ( 2 forskjellige) viste gutt på begge. Ringtest viste gutt. Men i følge UL er det jente, og myter om hjertelyd også jente. Så jeg tror nok det er ei lita tulle i magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå