Mamma til 3 <3 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Har de begynnt serien på nytt igjen eller? Jeg fikk ikke med meg episoden med bryllupet til Simon og Rose.Noen som kan fortelle hva som skjedde? Håper de begynner å sende nye episoder igjen snart da...AArrgg
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Hei! Jaaaa, den har begynt på første sesong igjen:( Den siste episoden med bryllupet var litt rar.. Men de gifta seg ikke. Mary og han mannen ho flytta fra har blitt sammen igjen og ho er gravid med tvillinger, samme skal matt og sarah ha og kevin og lucie ha. Også var det noe ho som har barn med martin ville snakke med simon om. noe om bebin.. Tror kanskje det er bebin til simon.. men er ikke sikker, skjønte mindre av den episoden...
Mamma til 3 <3 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Tusen takk for svar=)
chill+enda en til Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 De begynner å sende den sesongen vi mangler i USA nå i slutten av september. (sesong 11) her inne finner du resyméer over alle episodene, også litt over de som ikke er sendt enda.. : http://www.tv.com/7th-heaven/show/251/episode_listings.html?tag=tabs;episodes Kos deg! Jeg har lest alt der inne, hehe
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 ååå jeg fikk heller ikke med meg siste episode... mye som skjedde den episoden tydeligvis.. håper den nye sesongen kommer til norge snart da! *gleder meg*
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Det var godt å høre. Jeg var redd at den bryllupsepisoden var den aller siste....Jeg forstod heller ikke så mye av den, forstod aldri helt om de gifta seg eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå