NyttKnøtt? Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Har du(dere) hatt en fin helg og kost dokke masse? Vi har hatt det fint, det er bare så synd at tiden går så fort. Det blir mandag før enn vett ordet av det :-) Jaja, då er vi iallefall ett skritt nærmere enn kul på magen.... Kossen går det med deg? Fekk du mensen, er alt i rute til sprøyte start om 2 dager? Er så spent nå, håper at alt ordner seg for deg. Vi har begynnt nedtelling te fredag, for da får vi vite om det blir uttak på mandag.... Huff og huff, dette blir så spennnede. Kossen er formen din? Min er mye bedre. Fikk blåst ut litt og fellt noen tårer og snakkt litt, det hjalp. Men, fortsatt trøtt å sliten. Nå begynne magen å bli litt urolige pga sprøytene, føles nesten som om eg har noge inni.. Og det har eg jo, forhåpentligvis en 10-12 halv store egg posa :-) Det er iallefall greit å veta at dagene går fort, og at det somregel er enn dag oppe og enn dag nede... Glede meg sånn te du ska begynna på onsdag :-) Me snakkes. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6276939-hei-trinemor-78/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå