Gå til innhold

åååååh!

Anbefalte innlegg

nå har jeg gått å ventet på svar på søknaden legen min sendte til st.olavs...i dag ringte jeg,å fikk vite at der nå er 6 -8 mnd vente tid i trondheim...kjipt!har fått hørt helt siden jeg begynte å gå til gyn. for to år siden at der ikke er no ventetid på st.olavs...å nå når jeg trodde det endig nærmet seg så får jeg høre dette....det er så typisk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6276902-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5h/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det er ikke moro med sånne beskjeder!! Det var ikke ventetid før, men har blitt nå siste halvår tror jeg. En skikkelig tålmodighetstest det her........... Kan hende du kan ringe innimellom og høre om noen har måttet avbryte eller om noen har trekt seg.

Er det IVF dere skal inn til i første omgang?

Velkommen hit ihvertfall tror ikke jeg har sett navnet ditt før:o).

Klem

Ja...sånt er kjedelig:o(

Synd at gynekologen din ikke er mer opplyst om ventetider hvis du har gått der i 2 år..... Hm!!

Vi sendte søknad i september i fjor og fikk 1.forsøk helt i begynnelsen av desember, så ventelistene har nok bare blitt lenger og lenger...

Jeg har også god erfaring i at masing kan gi resultater :o)

Har du fått svar fra St.Olav? Hvor lenge er det siden dere sendte søknaden? Det skal bare gå et par uker fra den blir sendt til dere får svar.......

Uff det er så vanvittig kjedelig å vente, man tenker ikke akkurat noe mindre på det å bli gravid når man må vente og vente og vente og vente. Og alle sier jo at man skal slappe av og ikke tenke på det... akkurat som det er så lett...NOT!

Håper mange blir gravide på egenhånd for da går jo ventetiden ned :-)

Ønsker det lykke til i ventetiden - venter jeg også og!

jeg har no vært på sidene her en stund,ikke så ofte jeg skriver,men det blir vell mer når det nærmer seg:)jeg har ikke fått svar enda,legen min sendte søknad for litt over en mnd siden..sendte søknad i fjor å på denne tiden men den ble avvist,så håper den går igjennom denne gangen,det er vell ikke så mye mer man kan prøve nå tror jeg..dette blir første forsøket mitt:) glad jeg turte å bytte jobb i april, va tenkt å lavær siden jeg sikkert snart skulle til trondheim,hadde jeg ikke hatt ny jobb tror jeg jeg hadde blitt gal,hehe...gi me litt mer tålmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...