*willemo* Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 hei jenter, jeg lurte på om det var noen der ute som har fått barn mens de har gått desentralisert studie? Selv har jeg samlinger 1uke pr mnd ca og lurer på om noen har erfaringer med hvordan man kan løse dette? Setter stor pris på alle råd før jeg manner meg opp til å ringe skolen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6276876-ang-desentraliserte-studier/
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Det kjem an på kvar det er og om sambuaren/mannen din (om du har ein) skal ha permisjon. Eg skal vere 100% student (på papiret, har tenkt å ta ein av to eksamenar) seks veker etter at babyen er fødd. Studiet mitt høyres litt ut som ditt - skal på tre vekesamlingar pr semester. Min plan er vere med på samlingane (for å i det heile tatt henge med på studiet) og ha med meg mann og barn (dette er første for oss, det hadde neppe fungert om det var barn nr tre eller noko) dit eg studerer. Vi ahr ikkje bestemt korleis vi skal bu når vi reiser dit (hotell blir for dyrt), men eg er så heldig at studentsamskipnaden har hyblar for kortidsleige. Der kan vi leige oss inn. Ikkje heilt ideellt kanskje, men greit for nokre dagar. Hvis det ikkje fungerer, får vi leige ei campinghytte istadenfor. Men men. Eg veit ikkje heilt om dette var svar på det du lurte på?? Noko anna du tenkte på?? I forhold til skulen skal det ikkje vere så problematisk, ein har jo lov å ha med seg barn...men sjølvsagt er det greiaste for både deg og dei rundt utan - kan lett forstyrre. Så derfor er min plan å få ein grei unge (kan jo håpe i alle fall), slik at pappaen kan passe og at eg kan amme i lunsjpausen...eg er klar over at det kan bli langt vanskelegare enn som så, men ein må jo vere positiv i utgangspunktet i alle fall.. Lukke til uansett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6276876-ang-desentraliserte-studier/#findComment-6281108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå