Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 lurer på om man bør shave seg før man drar til sykehuset?har hørt fra noen at de shaver deg der, og det er jo ikke noe gøy..noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 de gjør ikke det nå lenger! nye forskninger viser at hårene er der for å beskytte mot infesjoner, så det anbefales ikke å barbere seg i svangerskapet!
Emmilo Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Beklager, men nå smiler jeg litt. Tenk at du kommer in med DE riene og skriker "give me drugs" men de sier, "vi må bare barbere deg først" hehehehe
mammstil2:) Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 he he...jeg ser ikke "musa" lengre....så det får bare gro over inntil videre:)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg har ikke sjangs til å få barbert meg, kommer til å skjære av meg vitale deler:) Mannen får ikke lov nå, skal liksom være en koseting:) Føler jeg ser ut som buskJenny, skal bli godt å ta en skikkelig shinings i nedre departementer etter fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå