Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 hei, jeg er ny og endelig gravid!! termin 23 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Hei hei, og gratulerer så mye. Jeg er også ny her, og etter min egen beregning har jeg termin 13.mai, med nr 2. Gleder meg fælt. Lykke til, du har noen fine uker i vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Grattis og velkommen. Jeg er Aprilklubben, jeg da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Min termin her på Barn i magen er 24 mai, men når jeg gikk inn på Babyverden var den 23 mai. I så tilfelle har vi samme termindato (i hvert fall frem til ultralyd). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 akkurat det samme som meg det! :-)) har sjekket babyverden jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 Hei og velkommen ;o) Gratulerer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå