Musemora Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei. Fødsel nr 1 tok ett par døgn med rier til og fra. Fødsel nr 2 tok ca 3 timer, i tillegg til litt sterkere kynnere mange timer i forveien. Så egentlig visste vi vel at noe var på gang.Hadde vel en drømme fødsel ifølge damene på føden Nå er jeg i uke 34, knappe 2 år etter siste mann. Har i det siste utviklet skikkelig fødselsangst. Mye grining om dagen ja. Lå å sippa på armen til min kjære til langt utpå natta. Har i tillegg vært hos jordmor og sittet der og sippet en god halvtime i dag. Er det bare hormonene som spiller meg ett puss eller er dette noe som kommer til å vedvare? Noen m erfaring??? Ganske slitsomt egentlig
Line :) Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Venter også min tredje, hadde en lang første fødsel og en rask andre fødsel. Den andre husker jeg som mye mer smertefull og gruer meg SKIKKELIG denne gangen. Har tenkt mye på det. og er redd for at det skal gå enda fortere enn sist. Har nesten 5 uker igjen...og tenker en del på det. Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet om det går over...vet ikke...håper det. Lykke til uannsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå