Misa+spire i magen<3 Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg er 11 uker og 4 dager i dag, men har kun igjen tabletter til i morgen. Er det noe vits for meg å kjøpe en ny pakning siden jeg snart er ferdig med første trimester? Man må vel ikke ta de lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma >to gull Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Folattilskudd tror jeg du egentlig bare kan ta under hele svangerskapet, i hvert fall det jeg har hørt, selv om det står noe annet på pakningen Tror det gjelder det andre også. :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Du må ikke ta det, men det er ikke negativt om du fortsetter hele svangerskapet, har hørt at det kan være bra mot adhd bl.a., men vet ikke helt. Også anbefales det omega3 gjennom hele svangerskapet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Det er ikke vits i å ta folat lenger, det er de 12 første ukene. Etter det er alle organer ferdigdannet. Vitaminer kan det vel være greit å fortsette med, selv om det sikkert ikke er nødvendig med et sunt og variert kosthold. Ser ut til at du kan stå over shoppingen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 Snakket med legen om akkurat dette forrige uke. Han sa at folattablettene skal man kùn ta frem til uke12. 2 spiseskjeer tran hver dag hele svangerskapet økte intelligensen på barnet med 4%!! Omega3 var også bra gjennom hele svangerskapet... Samt brokkoli og grovt brød! Hilsen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 ¨jeg gikk tom for gravid vitaminer i uke 10. Så da gadd jeg ikke kjøpe en ny pakke. Har folat piller som jeg tar. Legen min anbefalte meg å ta folat hele svangerskapet. tar og omega 3 som jeg skal ta resten av svangerskapet. HAr forstått at dette med folat er litt varierende beskjeder på. Men velger å høre på legen min;) HAr og lest at staten vurderer å endre retningslinjer med tanke på folat til at det skal hjelde hele svangerskapet. men husker ikke hvor jeg leste dette. Blir nok friske barn ennten man følger det ene eller andre rådet;) lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. september 2006 #7 Del Skrevet 11. september 2006 Folat skal du kun ta de første 12 ukene, jeg hadde nok droppa å kjøpe ny nå. De andre vet jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå