2011ee Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Gleder meg til jm time om en uke:)) Har vært hos jm en gang i dette svangerskapet, og har bare planer om ett par-tre ganger til. Ellers så går jeg til legen min... Er det mange her som går ofte til jm?
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg er 26+0 i dag og har kun vært 1 gang til jordmor. Jeg skal gå annenhver gang til lege og jordmor, men var så treg til å bestille time at jeg rakk 2 ganger til legen før jeg kom meg til jordmor. Det er flott at de har så mye bedre tid. De snakker også om helt andre ting enn det legen gjør.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Jeg har vært 3 ganger til jm og 1 gang til legen..har mannlig lege,så derfor liker jeg jordmora best:) har vært 1gang i mndèn fram til nå...
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Var hos lege i uke 8 og har vært hos jordmor 1 g imnd etter det. Altså 4 g hos jordmor, og ny time 28 sept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå