Gå til innhold

Såååå tett i nesen

Anbefalte innlegg

Flere som er plaget av det?

Jeg har bestilt akupunktur for å prøve å få "åpnet" nesen igjen for nå er jeg lei av å nesten ikke klare å puste. Var plaget av det samme for noen år siden og tok ett par behandlinger da også. Da hjalp det kjempe bra... Men så kom det plutselig tilbake nå når jeg er gravid og det er mange som sier at det er ganske vanlig. Jeg prøver akupunkur igjen...

Fortsetter under...

Jeg er til stadig plaget av tette bihuler, får fort tett nese... Bruker nesespray, og det hjelper med en gang:) Men det er IKKE moro å være så tett at man må sitte å sove, og nesten ikke klarer å puste:( Sliter med forkjølelse nå, og har tett nese...igjen....

Jeg bruker saltvannsspray regelmessig og holder da nestegangene åpne. Litt tett er jeg, men ikke sånn at det blir problematisk. Har klart å unngå nesespray (otrivin/rhinox), begynner jeg med det klarer jeg vel ikke stoppe. Prøv i såfall saltvannsspray eller skylling som "vedlikehold"! :)

Jeg har måttet bruke nesespray noen ganger da saltvann ikke fungerer i det hele tatt. Kanskje akkurat i ti sekunder etter at jeg har sprutet nesen full men så er den like tett igjen. Jeg tester akupunktur så får jeg fortelle hvordan det går... :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...