Gå til innhold

Anbefalinger på hvilken vogn jeg skal ha??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips??

Vi har fra før Simo kombi 2005 og carena easy, men simoen blir så tung, og carenaen er ikke egnet for vinterføre..

Og helst 4 hjul, men kan til nød ha 3 ;) har begynt å få sansen for de faktisk, og det trodde jeg aldri jeg skulle si ;)

En rimelig bra vogn/trille, med lufthjul og lett å komme frem med på vinterstid. barnet som skal sitte i den er 1 år :) må ha hvilestilling i vogna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også alltid synest at 3-hjulinger var dritstygge, og skulle ALDRI ha en sånn. Nå elsker jeg oth`en min, så sånn kan det gå...=)

Så kan iallefall anbefale den, synes den er helt super!

Om du skal gå for en med fire hjul ville jeg anbefale brio race(denne kommer egentlig uten lufthjul men du kan be om det, blir litt dyrere) eller teutonia timmy (denne er uten lufthjul, men hjulene er kjempegode-mulig du kan kjøpe lufthjul til denne og).

Brio race har hvilestilling, teutonia timmy full liggestilling.Begge veier rundt 10-11 kg, har veldig god trillekomfort, regulerbart håndtak og begge koster mellom 2000-2500 kr.

Synes timmy er litt mindre og nettere en brio race,(og litt finere) så jeg hadde gått for den.

Emmaljunga scooter er veldig fin, veier 11-12 kg, men er mer klumpete enn timmy iallefall. Og så er ikke hjulene like gode på vinterføre, de er mindre og breiere så de stopper lettere opp i snø o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...