Gå til innhold

Lenn :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei gøril :o)

Så koselig med innlegg til meg!

Jeg er på dag 10 i dag, og skal teste på fredag.... Har hatt mange tanker om å "tjuvteste" på onsdag eller noe, men har lagt vekk tankene om det. Etter at jeg hadde negativ test på dag 13 i sommer (og holdt på å gråte meg ihjel) og positiv på dag 15, skal jeg være sikker på at testen viser riktig denne gangen.....

Har hatt en god følelse, bedre enn noen av de andre forsøkene mine... Vet ikke om det er fordi jeg var så heldig å få positiv test i sommer, så jeg VET at det går an, liksom.... Testen KAN bli postiv.....

Mange symptomer, men går på Progestan, så noe helt sikre symptomer vet jeg ikke om jeg har....... Men det er jo lov å leve i troen :o) Prøver å tenke positivt - hadde akupunktur denne gangen. Håper virkelig at det har noe for seg.

Kan anbefale Lars Børke på det varmeste om du vurderer å bruke akupunktur på det neste forsøket. Han er kjempehyggelig og flink!

Hvordan har du det da? Når skal du starte opp med fryseforsøk? det er vel ikke så lenge til nå....? Er det naturlig syklus eller skal du i gang med Progynova?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6275905-lenn/#findComment-6276418
Del på andre sider

Hei Lenn,

Jeg har det ganske bra, men har hatt mange dager der alt har vært helt svart, og jeg har grått meg til søvn hver dag. Har heldigvis en super mann som kan kunsten å trøste..

Har nemlig fått for meg at vi aldri kommer til å lykkes, aner ikke hvorfor, har jo verdens beste odds. Det er bare jeg som ser der verste i enhver situasjon..

Venter mensen 27 sept, og skal ringe Medicus da, så er vel i gang (om alt går som det skal) i uke 41. Det er ikke lenge til. Natulig syklus på meg, får håpe at det er tingen. Kroppen min er ikke glad i hormoner nemlig.. Og mannen min synes at jeg kan være til tider litt slitsom når hormonene er overalt. hehe.. Men han er flink til å trøste, og forstår at jeg ikke er helt meg selv, heldigvis.

Er sikker på at du kommer til å få positiv test, Heier litt ekstra på deg Lenn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6275905-lenn/#findComment-6277040
Del på andre sider

Huff, ikke noe artig med sånne dager....sukk - at det skal være så vanskelig for oss!! Godt du har mannen til å trøste - hva skulle vi gjort uten dem ?? :o)

Tror alle har sånne perioder innimellom, der alt ser mørkt ut og man mister all tro og alt håp. Men det jeg har lært meg til etter hvert er å aldri gi opp!!! Og å tenke positivt, selv om man er langt nede! Hvis man sier til seg selv mange nok ganger at dette skal gå bra, ja så gjør det faktisk det....Iallefall til slutt :o)

Har en bok av Bjørg Larsen Rygh som heter "Tenk positivt" (tror jeg betalte en 50,-lapp for den på bokhandelen) og den har jeg lest før hvert forsøk!! Og den er nyttig :o) Mange gode tips til å få opp humøret og fokusere på hva man ønsker og ikke hva man IKKE klarer å få til. Det er mye med hjernen som bestemmer hvordan vi har det, og når den får beskjeder som f.eks "Dette skal gå", så yter man ekstra for å oppnå gode resultater.

Sier man nok ganger til seg selv at "jeg vil aldri...." eller jeg klarer ikke...." så oppfatter hjernen dette som negativt. Veldig mye bra i den boka, men er jo selvsagt ikke alltid like lett å tenke positivt......

Sier ikke at det bare er å lese litt så er alt bra, men min personlige erfaring, både med IVF og i livet generelt er at positive tanker hjelper veldig for meg selv! :o)

Livet er veldig ofte ikke hvordan man HAR det men hvordan man TAR det....:o)

Vet at det er vanskelig gøril, men jeg sier det :ikke gi opp - hvorfor skal det ikke gå bra for dere??? Det gjør det kan du skjønne!! Helt sikkert, du må ALDRI miste troen!!!

*Krysser fingrene for neste førsøk* :o)

Tusen takk for lykkeønskningene til fredag :o) Det hjelper!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6275905-lenn/#findComment-6281095
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...