meg og jentene Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 det dere mener med maserier? Er det rier som ikke fører til åpning eller at de gir seg igjen eller hva betyr dette ordet? Jeg har nå i over et døgn hatt det jeg har trodd vært begynnende rier. De kommer i "tak" hvert 5-10 min, men varer bare 30-45 sek. Kjennes ut som jeg skal på do, kun vondt i korsryggen- nesten så det brenner. Var kjempevonde i natt og nå ser det ut til at de har gitt seg litt igjen i styrke.. Har også blødd en hel del, så regner med noe er i gang, men det er fryktelig irriterende at det skal ta så lang tid dette her. Er det maserier jeg har eller er det begynnelsen av åpningsfasen?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg mener iallafall at masrier er rier som ikke fører til åpning. Men de hjelper jo på modningsprosessen så ingenting forgjeves...Skjønt noen er jo skikkelig uheldige å har rier i mange timer uten at det skjer noenting. Var litt sånn hos meg først gangen. Føler meg overbevist om at det er åpningsfasen som er godt i gang hos deg, ettersom du blør. Regner med du har ringt føden? Det må du, og fortelle om blodet...Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Dersom du har rier over lang periode, og blør hadde jeg ringt til føden. Hadde det på samme måte selv, men fikk bare litt tegning, ikke blødning. Noen timer senere var ungen ute! Hadde rier hver natt, to netter på rad, men fin form om dagen. Siste natten gav det seg imidlertid ikke på dagen, kom istedet pressfølelse.
meg og jentene Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 Tusen takk for svaret. Ja, ringte føden i går kveld og sa jeg trodde det var i gang og de sa jeg må vente til riene varer et minutt. Var ved godt mot da, men blir litt rådvill når jeg står på samme flekken enda, uten å ha fått sove i natt, virker som riene ikke utvikler seg i styrke eller varighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå