Gå til innhold

Hvis det ikke har klaffa denne mnd. så tar jeg meg en tur til legen

Anbefalte innlegg

Har IKM på torsdag, og hvis jeg ikke er gravid denne mnd. så vil jeg til legen å ta en sjekk. Har ikke tatt en sjekk etter at jeg hadde utskrapning, og jeg tror at dersom jeg får høre av en evt. lege at alt er bra der inne, så kanskje jeg roer meg litt ned..

Men det var noen her på BIM som sa det at jeg antagelig ikke har fått igang eggløsninga etter jeg mista. Da blir jeg litt paff hvis det er tilfellet..men jeg finner jo ikke el med el-tester. Nå er jeg i 6pp, og da har jeg virkelig gått her i all uvitenhet og trodd at alt var bra!! off!! =/

Nei jeg får krysse fingrene og håpe at jeg slipper legeturen..:)

Fortsetter under...

Gjør det du! Litt drøyt å vente 6 mnd uten EL. Kanskje du kan få noe som setter igang systemet igjen,vet flere her og på sliterne som har fått tabletter. (tror det er pergo de får. Provera er også et alternativ,men det brukes vel mest for å få igang mensen igjen,vet ikke)

Lykke til,og ikke nøl med å kontakte legen,bedre med en gang for mye!

Takk for det!:)

Men jeg blir skikkelig skuffa om det viser seg at jeg ikke har hatt el på 6 mnd!! tenk all den tiden og energien jeg har brukt da på å få det til å klaffe igjen.. *sukk*

Jaja, får håpe det er et lys i tunnellen da:)

Og at jeg evt. treffer rett legen som vil hjelpe..

pergo kan hjelpe å få igang el ja. bruker dette selv da det viser seg at vi prøvde i 14 mnd uten el her...... DET var nedtur å høre det. at jeg ikke hadde el i det hele tatt etter p-pille slutt....

Anbefaler deg å gå til legen. det kan hende at du har el selv om du ikke finner el på testene. blodprøve er sikreste måte å finne el på og i en 28 dagers syklus tas den blodprøven på dag 23.

lykke til!

Da jeg bor i trøndelag så blir det vel så jeg tar turen til legen her istede for å reise til Oslo. *hihi* ;)

Syklusene mine blir bare lengre og lengre, øker med ca.2 dager pr. syklus, så det er jo ikke bare bare. Har nå kommet opp i 36 dager, og det synes jeg holder i massevis!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...