Gå til innhold

Hjeelp!( nok en med mistanke)

Jaag

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Sitter her og blar meg gjennom disse innleggene for å finne ut hvordan dere hadde det i starten. Det varierer jo veldig som jeg forventet. Jeg har en gutt fra før på 4 1/2 og er nå gravid i ca uke 10. Jeg tok test to dager etter forventet mens og fikk to streker med en gang. Jeg var hos legen med urinprøve i uke 8 og fikk da beskjed om at prøven gjorde et kraftig utslag. Hva betyr det? Jeg har vært kjempe trøtt denne gangen, litt kvalm og overfølsom for lukter. Sulten hele tida. Full av luft. Buksene er allerede for trange (går med knappen åpen) og er allerede oppe å tisser om natta. Sover også dårlig. Puppene verker, og hormonene raser. øler meg gravid i 7mnd!!! og dermed også paranoid! Kan dette være et tegn på tvillinger tror dere? Jeg skal til min første kontroll på fredag, men jeg vil gjerne høre om noen har opplevd noe lignende.

Håper på tilbakemeding!

Fortsetter under...

Ja, det er jo vanskelig å si så tidlig. Men jeg hadde mange flere tegn på graviditet nå som jeg venter to enn da jeg ventet en. Skal du på Ul nå? Da kan de jo se det sikkert. hvis ikke kan du ta en blodprøve så du kan se på hcg-nivået, det sier mye så tidlig.

Lykke til!

Hei.

Takk for svar!!!

Jeg skal på første kontroll på fredag så vi får se hva legen sier da. Det er helt merkelig. Jeg begynte i dag på uke 11 og nå må jeg av gårde å kjøpe meg nye bukser. Kan liksom ikke gå med knappen åpen på jobb:) Huff, så lenge det kan virke når man venter på noe så spennende!!! Skriver igjen på fredag om hvordan det har gått.

hmm vansklig og si... Hørt at magen kommer fortere oxo når du venter nr.to...Men blir spennende og høre... Jeg venter selv tu nurk i april men kan ikke si at jeg har følt meg værre nå enn forrige graviditet.Det trur jeg er veldig opp og ned..Eneste er at jeg har fått litt mage allerede.. Uff håper ikke jeg blir altfor stor er jo ikke store jenta liskom.

Lykke til da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...