Gå til innhold

OPPDATERING:PIZZATREFF I OSLO PÅ ONSDAG

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi 5 jenter som skal møtes på peppes på aker brygge nå til onsdag kl 19.00:) Koselig om flere vil bli med??!! Helt uavhengig av hvor langt du er i svangerskapet... Hvordan ligger det an med deg mami19?? Du er vel veldig nærme termin nå?? Blir spennende å møte dere assa:) Sees på onsdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør vi, gleder meg:)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Hadde jo maks bekkenløsning sist det var treff, så da kom jeg meg ikke dit...og nå er situasjonen den at jeg har problemer med å gå siden jeg presterte å tråkke på mobilladeren min på lørdag. Men det positive er jo at jeg har en trikkestopp like vel leiligheten min, og en av rutene går direkte til Aker brygge,- altså er det ikke så langt å gå! Så kanskje jeg kan komme jeg også!:)

Skrevet

Huff da:( Du får passe på at du ikke faller da... Hyggelig om du kommer hvertfall...

Men skal noen av oss bestille bord eller skal vi bare ta det som det kommer??

Skrevet

hvis vi bare blir rundt fem stykker kan jeg ikke tenke meg at det blir noe problem å få bord, men en av oss kunne jo gjort det for sikkerthets skyld på onsdag formiddag.

Skrevet

Ja.. vi ser på onsdag da hvor mange som blir med:) En jeg kjenner som vil være med.. Hun ble mamma i februar:) Har en nydelig liten jente:)

Skrevet

hei :) som dere sikkert skjønner så kan jeg ikke bli med på treffet likevel...hvem skulle tro at jeg til og med fødte før mami19? :)

Skrevet

Når dere har blitt ennå sterkere begge to vil vi gjerne se mirakeljenta di:)

Skrevet

ja jeg også. tenker så fælt på deg og jenta di:)

masse lykketanker til dere.

Skrevet

kjempe koselig at hun vil være med, tror jeg får med en jeg også:)

Skrevet

Skal vi bare møtes utenfor eller???

Skrevet

kan vi godt. alle vet jo godt hvor det er. regner med at jeg kjenner dere igjen;) har ikke så stor mage ennå jeg da, men venter i spenning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...