Gå til innhold

April: dengang da dere fødte....

Anbefalte innlegg

Ja, her 8 dager før termin er jeg begyndt å tænke litt på fødselen... Og så er det jeg vil spørre - er det noen som har oplevd at vannet gikk bare sånn plutselig nede på butikken eller noe? Selv ble jeg prikket på sykehuset, så jeg vet ikke noe om det...

Synes bare altid at jeg hører at vannet gikk i sengen, og det vil jeg hellere enn når jeg er på cafe eller noe :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6275631-april-dengang-da-dere-f%C3%B8dte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, tenk at det bare er 8 dager igjen. Så spennende : )

Gleder meg til å høre fødselshistorien din. Masse lykke til.

Selv kan jeg ikke svarer deg så godt. De tok vannet på meg på sykehuset også.

Ellers så tror jeg mange overdriver litt når de snakker om at vannet gikk. Sjelden det er Niagra Falls som kommer,selv om det kan føles voldsomt ut selv.

Og går vannet på en høygravid dame, så er jo det helt normalt.

Lykke til, skal tenke på deg : )

Oj oj oj så fort tiden har gått, att det er födsel på gang allerede liksom (om 8 dager).

På meg gikk vannet når jeg stod opp på morgenen, så det var ikke så ille.Det var bare å komme seg på do så fort som mulig.

Men for ikke så lenge siden var jeg på babyproffsen og handlet litt og der fremfor mag i kö'n stod det en höygravid dame.Hun i kassen spurte om det ikke var födsel på gang snart og da svarte mannen så stolt att " j da, terminen er i dag, så vi skal bar efå henntet denne vognen og så hjemm eå vennte spennt", men för han var klar med å få sagt det gikk vannet på henne (stakker), buksene kliss våte, men hun var like rolig. Men du skulle ha sett mannen, han sprang rundt som en anne stakkart höne, helt panikk hehe. Det var litt av att syn å se kan jeg si deg. De pakket vognen fort inn i bilen og kjörte avgårde.

du får ha lykke til med alt i de nermeste dagene.

Vannet mitt gikk også når jeg sto opp.. eller våkna av at jeg skulle på do, gikk på do, tilbake igjen og kjente en dråpe trille ned og tenkte i hæ*** jeg gikk jo akkurat på do jo!! og så sa det splæsj i gangen... men det var ikke så mye som kom da, for hodet sank ned og stoppet mesteparten så det gikk sagte men sikkert resten..

Men lykke til med fødsel og barseltid! Gleder meg til å høre fra deg! :)

Ja hjelpe meg hva tiden har gått. Nå kan du føde hva dag som helst.

Som noen kanskje husker så fikk eg ikke oppleve at vannet gikk den gang heller. Aldrig oplevd det plasjet... hehe.

Lykke, lykke til med fødsel. ; )

Annonse

Vannet mitt gikk på sykehuset ti dager på overtid! Jeg var bare der for en sjekk. Jeg hadde fått for meg at noe var galt (igjen... hehe...) Vi satt å ventet på legen og da hun kom reiste jeg meg opp og der fosset vannet.

Det kunne like godt hendt på en kafe eller noe... hehe... Men litt flaks skal man da ha:-)

Lykke til med den forestående fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...