Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rosenkål er en god gammel en:) (utrolig du ikke har hørt den før)

Trådvetttreglene er det så vidt jeg vet ikke jeg som fant opp. Tror det er svanine som har æren for de gitt:) Meeen det sagt er jeg meget opptatt av at disse følges!!

Nei men sier seg jo selv da cat, "smeltehjerte, jeg vet hva jeg får, blabla" Men dere får ikke vite?? Du legger jo opp til "hva får du?" Des. vil jeg vite det uansett hva som sier hva jeg :D Du skal nå vite alt mulig du og, helst først av alle..hehe. (og jada forteller deg gladelig først av alle og:) )

Herkules, Herkules...det var da ikke ment på den måten. Synes det var litt artig jeg. Overalt poppet du opp med rettelser på meg. Hadde det ikke vært for deg hadde jeg vel ratt gått gravid enda;)

Tok kjøleskap og fryser før fødsel selv. Skrubbet do med rier faktisk. Noe skal man jo ta seg til i åpningsfasen og. Men det rare er hvor fort møkkete og rotete alt blir igjen!!

Nå er Will hos frisør med far og Hottentott sover så godt i vognen sin. Han lå å stirret med stooore øyne på Dino en stund først. Godt å se at gutten er reddet fra å bli "sosial inkompetent"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare Molle som er nysgjerrig på den gaven, Cat! Og du driver og gjør sånn som tvillinggravide ikke får lov til. Ikke at jeg er så missunnelig, men jeg får ikke lov til å "skrubbe på meg en fødsel". GJør litt da, men nå når jeg er forkjøla gjør jeg i allfall ingenting.

Vært på kontroll i dag jeg. Dere begynner vel å bli lei alle disse kontrollene mine... men alt er visst bra. Blodtrykket har ikke vært så bra på lenge (juuuhu!), nesten ikke noe hevelse ("det der er ikke mer enn det vanlige folk har"), bra piss og fortsetter min vante "opp-1-kg-i-uka-greie".

Barna har det toppers, tror ul'en var midt i gymtimen deres ("Å, det er så gøy å se slike aktive barn"). De har faktisk godt med plass ble det sagt (hvordan går det an??), altså de har godt med fostervann. De vokser begge fint etter sin egen kurve, men det ble da konstatert at han som målte sist gjorde en slett jobb. Han målte rett og slett veldig galt. Hadde en misstanke om det, siden enern plutselig var større enn toern. Det har han jo aldri vært før. Men nå er altså alt tilbake ved normalen. Så storebror har nå et avvik på -17%, mens lillebror er desto mer chubby. Men siden begge vokser fint og ser ut til å trives godt, så var det ikke grunn til bekymring. Det ser ut til at de vil være der en stund til *pjuh*

Noen som har lyst å tippe dagens vekt da? Hint er at tv1 er liten og tv2 er stor. De veier over 4 kg til sammen.

Molle: Jeg er stolt over å ha reddet HT fra å bli en taper i sosiale sammenhenger!

Skrevet

Så bra at alt sto vel til med turbogutta :)) Og at alt sto "bra" til med moren også selv om hun er sliten og forkjølet. Vet ikke helt om jeg tør å tippe på vekta.. ble litt forvirret av han som hadde målt feil sist gang og sånn..

Og fint at det ser ut som de vil være der inne litt til. Jeg holder nå bare på her hjemme så lenge jeg orker jeg da, hadde jo heller ikke vært noe krise om jeg hadde født om noen dager heller for den saks skyld. Har 32 dager igjen til termin, så burde jo gå greit det.

Men nå som jeg har så mye planer hjemme og er så godt i gang, så kan hun gjerne holde seg inne noen uker til så jeg får gjordt meg ferdig!!

Må skaffe meg en sånn Dino-greie jeg også, vil jo ikke ha en sosial taper til unge!! Vi har nå aldri vært sosiale tapere i familien, men kan vel heller kalle det sosiale avvikere :P

Jepp, lunsj til uka da Tiny??

Jeg kan forsåvidt alle dager, men blir det torsdag, så må det bli nærmere klokken ett.

Hvilken formiddag er det minst folk på Ikea a?? Aldri???

Skrevet

Ja da har jeg glemt alt siden minien min begynte å skrike akurat i det jeg trykket på svar her, og ja nå tilbake med baby hengende i puppen.

He he nei molait god vi fikk ordnett opp under veis så du slapp å være gravid enda:)

1D sikker på at din mann ikke er litt i slekt med min svigers? Han fikk gårsdagen ødelagt han også for å si det sånn og han er ikke akkurat kjent for å være kortsint spes ikke m rosenborg.

cat beklager at jeg til stadighet har glemt å nevne ditt tannlegebesøk er noe dritt det der dyrt også

rekk opp hånda de som er kjøla

Jeg er!

og så til siste nytt:

I dag skulle jeg akkurat til å stå opp da hunden varslet om inbruddstyver det var mannen min som var kommet hjem fra jobb.

det kunne ikke bety annet enn at noe var galt, og det var det

Han hadde detti ned fra stilaset på jobben heldigvis ikke så høyt, men det han hadde grepet for å holde seg fast var så skarpt at det skar ham opp til benet inni hånda. eller sånn passe forslått.

Ja og så var jeg på 1. barseltreff i går 6 av 8 kom (1 sa hun skulle komme neste gang) Hyggelige folk og en med tvillinger ! skal jeg kanskje droppe å si hvem som så mest sliten ut? til og med tvillingene veide mer enn Oskar.

Skriver mer siden blir litt opptatt her nå

Skrevet

Dette ned fra stilas = au! Dakar mannen da...

Glemte forresten å skrive at jeg nå har begynt på side to på helsekortet mitt, noen andre?

Og tror dere ikke den blå sofaen er til salgs igjen?! Idioten av en kar som skulle hente den i dag ringte og sa han ikke kunne likevel. Og H som hadde hjemmekontor for å kunne hjelpe å bære den ut. Dustemann!

Kjedelig at ingen gidder gjette på vekta da...

Skrevet

Også glemte jeg vel å skrive at jeg tror at alle bim er noen tullinger/idi**er. Blir bare mer og mer sikker.

Dere er vel muligens unntaket, eller så er dere de største tullingene av alle ;-) Hihi.

Var det å banne i kirka eller?

Føler meg frekk og freidig i dag.

Skrevet

svanie det med vekten ja husker ingenting så gjettingen blir 1950 og 2130.

Tullinger vi?????

mannen min har akkuret funnet ut han ikke kan amme når han tar de smertestillende han fikk ja ja.

Skrevet

Du er farlig nær når det gjelder tv1. Han har nemlig en estimert vekt på 1940 gram. Du vinner herved en gris og en tenkende ånd!

Tv2 veier nok litt mer enn 2130, så her lar jeg konkurransen gå litt til.

Trist at mannen din ikke kan amme da. Hva skal dere gjøre da???!

(Egentlig er det ikke dere som er tullinger, men alle de andre... *ikkesidettilnoen*)

Au! Dustekynner... *puste*

Skrevet

*rekkeropphånda* jeg er kjøla!!!!!!!! buhu...

Tipper 1890 og 2150

lunsj er bra :) flere som vil være med??? Hva skal vi prøve nå? foreslår pikene på hjørnet på ls syd.. ikke vært der enda og prøvd..

*rekkeropphåndaengangtil* begynte på helsekort nr2 jeg og :)

også har jeg vært på barseltreff idag.. 6 stykker idag :) skal ut å gå tur neste fredag. godt noen drar meg ut!!! har forresten gått opp og ned idag, trent pilates og vært i stallen og ridd!!!!!! *følemegflinkogsprek*

Skrevet

hei..

kan ikke dere begynne på en ny tråd a? det er så slitsomt å lese så mange innlegg på en gang..hehee..

men ok, hva er ikm???

og hva er denne dino leken for sosialt oppegående barn?

jeg har bare 44 dager igjen til ul termin, den andre er en uke før. det føles som en evighet..er det noe jeg har glemt å gjøre? jeg ahr vasket klær. og kjøpt vogn og seng. tenker samboer får bygge seng når vi kommer hjem med babyen. jeg har ikke kjøpt ammebh eller innlegg. ei heller kluter i lange baner. og ikke balje. hva mer har ejg glemt? vi er dessuten blakke til slutten av oktober så det blir ikke så mye shopping..hehe. "frivillig blakk" på et vis.

men seriøst; har ejg glemt noe?

god helg!

Skrevet

HAHAHAHA!!!! hadde jeg helt glemt!!!! Skal tilbake å lese resten men måtte bare skrive med en gang jeg så det. Hva ER egentlig det der med en gris og tenkende ånd?? HOHO!! Husker jeg vant det en gang og skrev om det på tråden. Nei ikke denne tråden men gode gamle sunshine, svanine og molait tråden. Alle trodde jeg var gal. det var jeg kanskje og. Men jeg skravlet i vei om denna grisen min og ånden. Nei det må ha vært på en fellestråd for flere som trodde ejg var gal. LOL. Hadde helt glemt det. Tror jaggu det var i fjor jeg..hihi.

*smiler*

Skrevet

Skal vi se da..

Ja hva er gaven a cat?

Er ikke kjøla :):P

Er ikke lei kontrollene dine, sliter bare litt med å huske dem alle sammen:) Du har sluttet med nedtelling da..hehe. Hadde vel blitt litt mange nedtellinger etterhvert. 1 kg i uka er bra for nurka. (jeg er meg en liten poet) Vekta kunne man vel regnet seg frem til dersom man hadde giddi å finne ut hva +17% var, men det gidder jeg altså ikke. Derfor tipper jeg..hmm..2230?

Dino er er dinosaurusleke. En slik du kan henge på vogna, men farger og "lyder" (sånn praslestoff). På lappen står det masse pedagogisk pjatt om farger og utvilking jaddajadda og står faktisk at .....udvikler sosial adfærd... og ....enhance social skills..

Ja du MÅ bare få deg en slik cat!!

(ellers er du vel generelt en avviker cat..)

Vet dere hva bokstavene i IKEA står for? Svar: Helvete!!

Alle bim? altså aller bimmere eller bruker av bim! (lol) Vi er idioter vi og, så vet du det:)

Herk: opplevd det en del jeg og. Begynt å svare og så har han våknet. Typisk det:) Hørte om ammeproblemene. Jammen bra han kan bruke mme ;) Huff stakkars mannen!! Ønske god bedring.

Skal på barseltreff om to uker jeg. Kommer 3. 1 som ikke kunne. (skal komme 3 da)

Mye veier Oskar nå?

Hihi..var vel SIDE 2, men ja rekkerr opp hånda jeg og. Også på helsekort 2 ;)

Dustemannmedsofaskaljegkommeåtaham??

Hvorfor er alle idioter forresten svanine?

Føler meg frekk og frodig i dag jeg, men det gjør jeg i grunn hver dag.

Kjeften din Tiny!! Eller forresten..man skal vel ikke begynne å trene før etter 6 uker?? wohoo, da er jeg redda litt til. Da kna du få fortsett å skryte av treninga Tiny:))

IKM= Ikke kommende mens. Altså den dagen du skal ha mensen men som du ikke vil ha den fordi du prøver å bli gravid:)

Glemt noe? Om du er blakk er det vel i grunn samme hva man evt. har glemt:) Man klarer seg med fint lite faktisk. Og er jo kos å dra ut en tur med baby og da. Kan handle selv om man har fått baby:)) Bilsete og bleier!! Og kanskje et klesplagg eller to:)

Ja god helg alle sammen:)

Skrevet

Jubalong i magen. Sliiiitsomt! De har holdt på i flere timer nå.

Skjønner fortsatt ikke at det finnes folk som ikke liker krokanis.

Ja, hva er gaven din a Cat??! Si det si det si det si det!!! *truende stemme*

Om ikke Cat allerede har fått seg en sånn Dino er jeg redd slaget er tapt for ever... sorry.... :)

Ja, bank sofamannen Molle. Heldigvis for han at han la igjen beskjed på svareren, for hadde jeg rukket å ta telefonen så hadde han nok fått høre det!

Idioter? Tullinger? Har jeg sagt det? Det må være i et svakt øyeblikk, og jeg kan ikke ha ment et kløyva ord... det kan i allfall ikke ha noe med at jeg synes det er mange duster på bim.

Det der med grisen og ånden tror jeg kanskje er en prima vera-ting, men jeg er sannelig ikke helt sikker...

Og toern er hele 2308 gram, en liten tjukkas altså :-) Et halvt kilo til så har han tangert min fødselsvekt. Det skal dog litt til før han tangerer min nåværende vekt, og godt er det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...