Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... skulle til å svare nå men så ringte M. Skal hente ham på toget. Han er der alt så får vel dra jeg da. Og pjokken som ak. sovna og. Jaja:)

svarer på div. senere i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når i morgen tenkte du på? Får besøk av en gammel kæmmis i morgen, men det er etter han er ferdig på jobb, så blir vel 16-18 tiden. så kan på formiddagen eller evt. på fredag hele dagen. Skulle vi funnet på da? Bare slærve i sofaen? Kunne ha lunchet da. Litt pes å spise med sans våkne barn. Fint M er hjemme og har 2 armer:D Nei da, men kjøpte rundstk. i dag, så kan slenge noen i ovnen om du kommer om du vil. Ikke all verdens utvalg av pålegg men du overlever!

KB er et savn ja, ikke minst virkningen av den;) Kan godt være vi møtte på J&H Tiny, vi visste bare ikke hvem hverandre var:) Og "perioden" vår var hovedsakelig november 2005.

Komme å se når du er ferdig cat:)

Skrevet

Oj, som dere har skrevet!

Har besøk og sånn, så denne epistelen blir ikke så lang.

Spennende med Simbamamma! Håper alt er vel og at vi har fått en trådbaby til :-)

Merker meg at jeg ikke er nevnt når det gjelder tidligere skravletråder på bligravid. Det er notert *kremt*

Ellers har jeg blitt utrolig forkjøla (snørr, snørr, snørr og vondt i halsen), men utrolig mye bedre i bekkenet :-) Så ut til at det bare var hvile som skulle til + å ta litt mer hensyn til at jeg ikke er sprek som antiliope. Ikke noe mer springing på meg altså.

Skrevet

Næ, tenkte jeg skulle komme sånn i lunsjtider jeg da... Er liksom da det er lettest å være på besøk.. 12-13 tiden kanskje?

Skrevet

hei på dere

så akkurat på noen sånn mromme hjemme vifdeo greier med barn som spiser- herre gud som de så ut-

jeg er blitt forkjølet blææ

Mannen min kan dere også ta med på finn.no rart det der må være noe i luften om det er fler enn meg som kunne klart seg noen dager uten mann!!

Tenkte litt til bake når jeg leste innleggene her , IKM klubber og sånn

nå må jeg spise

sneiks

Skrevet

Har ikke kommet inn på bim i hele ettermiddag jeg!! Irriterende assa!!

Og nå er jeg så sliten at jeg ikke orker kommentere noe særlig heller. Men kjøkkenet er ferdig malt og har avrimet fryseren (drittjobb!!).

Så er faktisk ganske stolt av meg selv!!

Buhuuu også skal jeg til tannlegen i morgen 9.30 :( Har klart å knekke av hele det ene hjørnet på jekselen min :( Står en sånn spiss del av tanna opp som jeg har gått og gnidd tunga mot siden mandag og nå har jeg en kjempestor, hvit blemme på siden av tunga som gjør sinnsykt vondt *gråterminemodigetårer*.

Er ikke noe glad i tannlegen, men skal bli deilig etterpå. Får bare håpe tunga blir frisk igjen!!

Nå har jeg fått sytet litt fra meg, og det var deilig!!

Skrevet

Komme 12-13 du:) Om det er noe du har lyst på på skiva så får du ta med, ellers har jeg litt da. Setter ikke inn noe før du kommer for vet jo ikke helt når du kommer. Des. tar det jo ikke lange stønda å steke.

Ja du har vel ikke vært hos tannlegen siden oktober du nå. (hva jeg vet) Men så slutt å gå å gnukk tonga inntil der da vel?! Lykke til i morgen. Skal se det går så bra. Sikkert ikke vondt men sabla dyrt..hehe

Flinkedegågjøremasse!!

Deg ja svana..hehe..der var det vel jeg som blandet meg inn. Du og sunshine hadde deres egen greie, og jeg måtte stikke inn nesa mi. Begynte med tr og "hvordan få det til neste gang". Skulle da ha med meg tipsene jeg og:) Og da begynte og mosepraten. (te) Og ja min var magisk. Jeg behøvde ikke drikke en eneste kopp og vips->gravid. Ga den til cat og vips->gravid :)

Ikke lenge siden jeg snakket med sunshine på msn. Litt artig å tenke tilbake. Er liksom så lenge siden. Et helt annet liv. Nuvel (som du gjerne sier..hehe) jeg er vel kanskje da delvis skyld i at du er på tråden. Det ble jo laget en egen skravlings for oss 3 men da stråla ble borte fikk du bli med over til min andre tråd. (lol for en story, rene såpa) Hvem hadde trodd man skulle få møte svana - *Ifeellucky*

Hah! Det kaller jeg masse nevning av deg og tråd det:)

Simba snakket vel cat mer med enn jeg gjorde. Hvordan ble det 3egentlig til at simba kom inn hit? Hvordan begynte det?

Og Herk? Det var vel kanskje fordi vi skravlet en del da vi hadde samme termin. (og jeg surret noe helt jævlig med dager og uker og datoer og alt mulig og herk var såå snill (?) at hun korrigerte meg stadig vekk. Til og med i "samtaler" med andre. (hehe)

Tiny da? Hvorfor er du her? Hvem er du og hva gjør du her?

Vi skulle hatt en slik "Hvordan jeg dukket opp på tråden" - greie:)

Skrevet

*tenke*

Hvordan jeg kom inn på tråden...

Jeg hadde ikm samme uke som Cat ihvertfall, og Cat lagde sånn romeriks-ikm-tråd greie på bli-gravid.. Også smugleste jeg skravletråden deres (og puttet inn noen små kommentarer..)

Ble vel egentlig "kjent" med deg Molle på 1 tri om jeg ikke husker helt feil..

Er det mulig? Vesla vil ikke sovne på ryggen i senga si idag...... bare skriker og roer seg 2 sek etter at hun kommer opp. Snudde henne på magen og vips, der sovna hun.... Må snart inn å snu henne og det blir vel ramaskrik tenker jeg... Noen tips kanskje?

Kommer 12-12.30 tenker jeg, og mat skal jeg nok klare å få i meg :)

Skrevet

Jeg er syyyyk! Og da mener jeg ikke sånn syk i hodet altså. Er så utrolig forkjøla, vondt overalt, tett, æsj og blæ!

Besøk dratt. Artig å ha en 7 måneders krabat på besøk. Han var blid og glad stort sett hele tiden. Blir mine sånn, så blir det ingen sak :-)

Forresten så drev jeg og blanda meg inn i Cat og Molles skravletråd før det ble mose-tråd. Var litt sånn femte hjul på vogna, men sannelig klarte jeg ikke å blande meg inn tilstrekkelig for å bli tatt opp i Romeriksbanden :-)

Prøvde å søke opp innlegg, men det ser ut til at alt før 01.01.06 er sletta :-(

Jeg er helt ødelagt *detersåsyndpåmegatte*

Skrevet

Har kopiert trådene jeg. Ligger på den maskina som ikke vil starte mer (SUKK) Er alt sletta altså? Jøss... jaja blir vel litt for mye å spare på tenker jeg.

Litt syk i hodet er du vel. Det positive med forkjølelse er at den går over før du føder:) (får vi da inderlig håpe!) Kjøpe kleenex med balsam..haha det ble litt feil så jeg,men pøtt:)

Ja tiny hadde noen små kommentarer, men ble vel "tatt" opp etter møte i snøstormen.

Du var vel innom før mosetråden svanine, men etter det du ble fast inventar:)

Romeriksbanden faktisk. Tenke seg til at den strekker seg helt fra Ryenkrysset og opp til Trondheim;) (Ja 1D har vel mest gjesteopptredener på Romerrike)

Hmm, ja du må gjerne komme hit og se den andre siden svanine. Hyl og skrik og au i magen og sove litt for opp igjen og blæ. Men han er jo verdens nusseligste lille klump likevel:)

dumådumådumådumåblibraigjen---

dumådumådumådumåblibraaaigjeeen!! (synget med noget sprukket stemme, men tanken var god)

Da må vi prøve å få til "lunch" når 1D kommer da. Får vel begynne å planlegge nå, så kanskje vi klarer å komme frem til noe innen den tid. At du kommer i morgen Tiny gikk faktsik ganske smertefritt å komme frem til:)

Skrevet

jeg hadde ikm samtidig med cat og molle jeg og så skulle plutselig ikke vere med og da ble vi gravide molle og jeg altså.

Har ellers bara prata jeg med de som måtte ønske

og den rettingen var like mye for at jeg ble stadig forvirret siden det varierte stadig hor langt du var på vei og vi skulle liksom være langt på vei (dagens best formulerte) -Ikke stygt ment i det hele tatt!

Så flinkdu er til å male og fikse da cat?

Skulle ønske det var meg som hadde vasket kjøleskap og fyrst av og

ja alt dere har ordnet før baby

Min lille har begynt å spise og spise på kvelden blir aldri ferdig, men natt til i dag så sov han leenge så et holder tydeligvis lenge håper det blir sånn i natt også for nå har han hengt lenge i puppen altså

om jeg skal møte dere så får jeg kanskje ta initiativet selv? men om det blir noe den 13. så kan vi jo begynne med om det blir Oslo , lillestrøm eller noe annnet

Skrevet

Morgen damer!! Har kjørt gubben på jobb og sitter nå og spiser litt frokst. Jeg må nesten ha bilen i dag siden jeg skal til tannlegen.. buhuu.. og på svømmetrening etterpå :))

Gleder meg til å tusle ut i det varme vannet med den slitne og ståle kroppen min!

Fikk forresten full kroppsbehandling av mr T i dusjen i går (vi har stor dusj). Det var så deilig det å bli massert og skrubben med sånn vott-greie og peelingdusjsåpe. Var i himmelen en liten stund da ja!! Og ble visst til litt annen kos etterhvert også ;P

Skrevet

Hjemme fra tannlegen!!!! Grøss, men jeg lever!! Han fikset det bare greit og midlertidig sa han siden jeg er høygravid. Han ville ikke herje så fælt som han så pent kalte det før babyen var ute. Ikke tok han bilder heller. Så må tilbake om en 2-3 måneder slik at tannlegen min kunne få kose seg litt og gjøre det ordentlig! Han er så morsom han tannlegen min skjønner dere.

Han vet jeg ikke liker å være der, og da er det såååååå artig å høre at man må tilbake så han får herja og kost seg!! Men han er veldig flink og hyggelig da :))

Skrevet

Tannlege er lite gøy. Er du å bader du a:)

Tenkte å melde oss på babysvømming. Noen anbefalinger til hvor og hvem? Gikk på Haukåsen før, men ikke samme som driver det nå.

Takker for koselig lunchbesøk. Er noe sliten etter natten (merktes kanskje?) men trivelig med besøk:) Poden sover enda. Våkner vel snart tenker jeg. Husser du når han sovna eller?? Du kom 12.30? sovnet rundt 13 da kanskje?

Får besøk etterpå. Gammel kæmmis fra videregående. Koselig. En av de få jeg fortsatt har kontakt med fra den tiden. Har aldri vært noe meoolm oss, men hang så mye sammen at folk trodde han var faren til W. Hallo liksom. Aldri kyssa eller holdt hånda, sitti fanget..gjør man ikke slik med kjærester a? iaf i den alderen.

Oj...glemte å trykke lagre:) Leeenge siden jeg skrev!

Skrevet

Så bra at du overlevde tannlegebesøk Cat!

I dag har jeg 50 dager igjen, og skal feire det med førpremiere på Team Eckbo på Chatau Neuf. Riktignok er jeg superduperultraforkjøla og kjempegravid, men det får ikke hjelpe!

Hadde en skikkelig helvetesnatt i natt. Av en eller annen grunn er kombinasjonen kjempegravid+superduperultraforkjølelse en kombinasjon som gjør at jeg var oppe hver time i natt! Hver time altså! La meg 01, så da var jeg oppe 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, og så klarte jeg å sove til 10.30. Helt vilt! Skjønner ikke at det går an. Og hver gang - nesespraytissesnytedrikkevannoghostesaft.

Ellers så er planen med pappagave klar! Kan utbrodere senere, nå må jeg spise litt.

Skrevet

Tihii jeg vet hva jeg får i mammagave :))

Skrevet

Han sovna nok rundt 13 ja :) Godt at han sover litt da, så mor kan hvile litt innimellom

Takker for bevertningen! Kjempekos med sånn lunsj ja... Flere som vil være med neste gang kanskje? Eller er neste gang lunsj med 1d?

Vi har meldt oss på babysvømming og skal starte med det 18 oktober. Vi skal svømme på LIBOS i Ls..

Gå inn på www.nls-romerike.no, der er det ihvertfall en oversikt over kurs og steder som livredningdselskapet arrangerer..

Høygravid er dårlig å kombinere med det meste :)

Grattis med 50 dager igjen svanine og kos deg masse ikveld!!!

Bra at du overlevde tannlegen da Cat..

Skrevet

Litt kjipt å vite da. Skal jo liksom være overaskelse?

Hva koster svømming der a?

Grattis med 50 og kose deg i kveld:) (kjipern natt da:( )

Har dritvondt i hodet, kvalm og er svimmel. Ekkelt!

Skrevet

Neida, han overrasket meg så fælt når han kjøpte gaven atte... *snakkomåsmeltehjertetmitthelt*

1D: Kremt kremt hvordan går det med Rosensorg i semi'n mot Sandefjord i cupen da??

Skrevet

ja rbk er virkelig ligaens store stolthet i kveld;)

Ja fortell da? Om du vet det alikevel mener jeg. Skal du gjøre noe for/til ham da? Kanskje dumt å si noe om det her, siden han leser på bim. (get a life a Mr.T..)

Fikk du noe Tiny? Og han? Og herk og din utvalgte?

Skrevet

Gave? nei, det har jeg ikke sett...

Og han fikk ikke noe han heller... er det vanlig da??

hmmm.. han fikk reise bort en hel helg på sykkeltur da (motorsykkel altså), er det en gave???

Skrevet

FYYYYYYYYYYYYY F..................................!

Herreguuuuuuu som jeg skjemmes over dem i dag........................... Vi var jo seff hele familien på selve kampen, kjempesmart....... (spes siden gubben blir så sur og grinete at jeg ikke gidder være i samme rom som han engang!)

Jeg stemmer for at vi møtes i Olso og gjerne rundt den tiden da jeg kommer dit (som er kl 15 ettellerannet)......................

Jeg har vært på UL som "prøvekannin" i dag jeg da;)

Fikk se lillingen vår i 90 minutter!!! Eller for det meste hjertet, lårbeinet, og alt mulig annet rart som de skulle finne..... problemet var bare at han ikke var veldig samarbeidsvillig (flinke gutten som ikke gidder høre etter legene;)! Han lå for det meste dobbelt med hodet helt ned mot knærne;) Siden jeg også har morkake som ligger forran og litt spekk oppå der igjen så hadde de nok å bryne seg på! FIkk som dere skjønner bekreftet at det er en liten sneip...... Fikk se testiklene...hurra....

Gratulerer med 50!

Uff ikke noe særlig med dårlig natt, tur til tannlegen og forkjølelsenfrahelvete! (glemmer jeg noe med Herk nå....?)

Da skal jeg se ferdig Bones også skal jeg se om gubben gidder være litt blid før han legger seg (han skal reise ut igjen i morra...ikke så gøy hvis han henger med hodet enda da....)

Klem fra meg og lillingen (som ikke er liten på noe vis..heldigvis)

Skrevet

hahahahaha.... *lerråttavrosenkål*

blitt skjøla jeg :( *snufs*

Tusle i dusjen og pleie meg selv litt mens vesla sover... Også skal jeg på barseltreff etterpå... Hvor mange kommer idag mon tro?

Skrevet

Hahahahaha rosenkål!!!! Den var bra, Tiny!! Faktisk ikke hørt før!!

Så nysgjerrig du er da molle, på barselgaven min.. Var det noe du ikke hadde fått med deg nå :P

Hehehe.. tenk at jeg kunne glemme trådvettreglene dine ;)

I går tømte jeg alle kjøkkenskap og skrubba og vaska. Tror jeg kasta 2 søplesekker med skrot og dritt jeg. Skjønner jo da at det var på tide med en skikkelig opprydning!! Så nå skal jeg bare stelle meg på alle fire og skrubbe kjøkkengulvet skikkelig før jeg kan begynne å sette møblene på plass igjen.

Hva med et lunsj treff i lillestrøm til uka, Tiny?

*jegflireravrosenkålenda*

Skrevet

*flireavmegselvlittogså* hihi...

Lunsjtreff til uka skal nok gå bra ser du :) har foreløpig lite planer til uka...

Så flink du er Cat!!!!! Skulle ønske jeg hadde giddi det jeg.. Har nå ihvertfall skrubba ned vaskerommet og badet siste uka jeg da... Og planen er å skrubbe ned hele leiligheten før jul en gang... Har goood tid nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...