Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..mente mer at man går stort sett (vil jeg tro) ikke glipp av at man føder;) Når det setter igang for alvor "vet" man det. Få som plustelig har et hode mellom bena liksom. klart de første murringene kan man bli usikker på. Og det er rett og for de kan jo vare i alt fra en time til 3 døgn!! Og kan faktisk gi seg helt for å kommetilbake 2 uker senere og.

Værre enn deg 1D. Hender jeg sitter å svarer og så skal jeg hente noe, glemmer at jeg bimmer, kommer tilbake lenge etterpå og skriver ferdig da. Blir lite sammenheng da men for dumt å ikke poste det man alt har skrevet:)

logikken?? Den er ikke der. Vi er egentlig bare ute etter kroppen deres. Ren utnyttelse. Vi bare "gjemmer" det i slik respekt, elsker, beundrer, snill, morsom, støtte blablabla...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1D jeg skønner deg litt når det gjelder gubben tror jeg, Klarer fint å irritere meg min også selv om jeg er veldig glad i ham.

Hadde det ikke vært for at vannet hadde gått og jeg ble"truet " med i gangsetting så hadde jeg ikke ant at det var fødsel på gang. og hadde jeg lest fødselshistoriene her om at det bare var å vente hvis ikke blir man sendt hjem så hadde jeg vel knapt rukket føden om jeg hadde vært hjemme når det satte i gang i alle fall om jeg ikke hadde hatt 3 min til sykehuset.(blir litt mange hviser )

Får takke for komplimentet jeg da molle thihi. Bilder ja ok skal prøve å ordne

Simba hvordan går det?

Skrevet

DÈT var det vet du!!!! Tusen takk! Er så lenge siden jeg har brukt kroppen hans, så jeg hadde nesten glemt det jeg;) (jeg lurte litt på om det var pengene hans skjønner du....hiihi)

Jeg skulle svare på at det er så koselig at dere prøver å planlegge en tur til Oslo den dagen jeg er der;) Jeg tar tog/buss dit det trengs jeg da, har ikke førerkort så er ganske vant med det da;) Det må jo finnes et sted i nærheten av noe? (hihi, ble litt vel difus den kanskje?)

Skal kanskje innrømme (igjen) at jeg har skiftet kanal i "sehvasomskjer" pausen og glemt hele programmet.... Har skjedd flere ganger det da;)

Må nesten finne køya og gubben jeg da;)

Skrevet

finne gubben faktisk. Stort hus eller liten mann?

Nei men litt spes. den fødselen din da Herk, og en god stund før du skulle ha pressa egentlig og og ja ble en del hvis men ser nå at det blir en del kløn i denne setningen jeg skriver nå som og begynner å bli vanvittig lang! (pust)

Simba har masse mer vondt og skal nok ikke se bort ifra at det kommer en liten *neinåharjegglemthvadatterntilsimbaheter* lola? lala? (nei det var teletubbie det..) Kofu er vel gutten iaf. eller? lenge siden jeg har sett noe av det der. Skal nå da ikke se bortifra at det kommer en liten i morgen:)

Masse lykke til Simba!! Holde oss oppdatert da:)

Sove nå:)

Skrevet

Kjempe stemning på Åråsen i dag!! Det var så moro og være der også vant vi jo i tillegg!! :)))

Og jeg ser absolutt ingen sammenheng mellom cookies og sitte fast....

Lykke til simbamamma, krysser fingrene for deg :))

Skrevet

Dette blir spennende :))

Æsj må ringe tannlegen jeg, får klarte jo å knekke av en stor bit av den ene jekselen i går :(( Liker ikke tannleger jeg!!

Skrevet

Oj det gikk fort! Bare 3 timer etter at jeg snakket med deg jo! Mange minutter imellom da du dro da tro? Og du er ikke hjemme igjen nå? (sendt hjem, falsk alarm..) Håpe du holder deg der da:)

Snart er du mamma og kanskje er du det allerede.

Fus til GRATULERER!!!!

(jeg er visst litt smartere enn deg da serru cat. Skukke vært dum du;) )

Skrevet

Mange som er smartere enn meg, men dum som jeg er skjønte jeg ikke hvorfor du var det nå..??

Skrevet

Oj, nå kommer det en tråd-baby til!!!!!!!! Nå er (snart?) 4 av 8 babyer ute!!!!

Må si Gratulerer jeg også!!!! (jeg var "and" i å si det...)

Må si meg enig med Cat! Kjempestemning på Åråsen og moro med seier!!!

Tiril hadde tatt flaska etter mye sinna gråt, og sovna etterpå! Flinke jenta mi... Men siden hun ikke hadde fått i seg altfor mye sov hun jo ikke så lenge da selvfølgelig.. Og var helt desperat etter puppen, ville bare ha mer og mer... måtte til slutt stoppe, før det rant over :) (noe det egentlig også gjorde tilslutt da..)

Ser sammenhengen mellom cookies og sette seg fast jeg også.

Skrevet

hehe ja trådbaby ja. Hvor ofte og mye må man skrive for å kvalifisere seg til det? Rart hvordan man blir tatt opp av tråden slik uten at det merkes når det skjer:) Hatt en del "gjester" som har blitt borte og.

Litt skuffa han her hjemme. Han skulle få bil. av en kamerat, min fikk aldri tak i kameraten og ble derfor hjemme. Brått ble det altfor sent å dra + at da hadde han måttet dra alene. Litt kjedelig det og. Leit for vet han gleda seg.

Tenkte vi skulle prøve litt flaske i dag. Greit å vite om det går. Kunne far tatt en natt også. Men jeg våkner vel uansett og slenger ham på puppen istedefor å høre på grininga kjenner jeg meg rett. Får jo ikke sove med grin uansett.

Ser du cat, flere som er smartere enn deg;)

Skrevet

oi oi Så spennende med Simba, venter spent på oppdatering

jeg er å trøtt hadde dyrlege time kl 9 og med tempoet her på morgenen så måtte jegopp tidlig ugh Nå tror jeg at jeg skal sove litt eller muligens vente til neste amming først.

Skrevet

Hadde time på HS på mandag kl 09.30. Ganske pes det og. Hadde gått greit om det bare var meg å tenke på:)

HAN TOK FLASKA!!! Da er det bare å komme å sitte barnevakt jenter:D Neida men så digg at det gikk greit. Pumpa ut en 60ml. (han hadde spist for ikke så lenge siden så regna med han ikke var så sulten) og far satte seg med ham. dytta tuten litt rundt i munn med tunga først, men da han kjente hva som var inni tuten ble det fullt sutt:) Tømte hele uten noe fjas eller sutter. DIGG! Da skal mor i 30-årslag om 3 uker :)

"Sov" faktisk borti 30 min på formiddagen selv i dag. HT fant ut at han var sulten hver 1,5 time gjennom hele natten!! Fy så lei jeg var til slutt. Gutten lå lys våken i senga kl 09.00 mens mor i søvne prøvde å dytte en pupp inn i munnen på en mett unge..hehe. Stod opp da jeg skjønte hva jeg dreiv med:)

Ser ut til at simba ble på sykehuset:)

Skrevet

Hmm skal nå ikke så mye til å være smartere enn meg da, så hadde vel egentlig ikke jublet så høyt! Trodde det var kukkies og ikke cookies som hadde gjordt meg feit jeg, men så feil kan man ta...

Venter med å gratulerer til babyen er vel ute jeg, så jeg vet at alt står bra til med mor og barn. Håper alt ordner seg med baby og dren og hele pakka *venterspentpåoppdatering*

Fin annonnse fra Finn forresten, Molle:))

Skrevet

Hva slags annonse var dette da?? Jeg vil å se....

Nå skal vi snart på lagersalg med adidas klær vi...

Skrevet

Hvor hen da? Har de sånn babydress der eller? Generelt en del annet bra der?

Og den annonsen var det en skrivefeil på tummytub. Stod o istedenfor u og da skulle hun jo selge en slik som Mr.T snakket om og alt ble egentlig veldig internt..hehe. Husker ikke linken heller.

Naboen fikk baby i dag tidlig da:) Da er det 3-4 uker mellom disse og 3-4 uker mellom de to storebrødrene. Litt kult det da. Vet ikke hva det ble for det husker ikke W om han spurte om.

Er det kommet noen løveunge enda da tro? Noen som har mobilnr. hennes forresten? Vi har jo blitt bortskjemt med rask oppdatering på oss andre. Må vi kanskje vente i flere dager nå ell??

Skrevet

Heiheihei;)

Er jeg en av de med trådbaby eller er jeg bare vedheng enda?????

Jeg lurer litt på å bytte ut mannen min jeg, går det på finn.no????

Jeg har ikke nr til Simba..... Er veldig spent nå ja!!!

Jeg klarer ikke finne på mer å skrive.....................

Skrevet

Jøss, det var ikke mye. (til å være deg)

Du er vel en blandings du. Hører til på tråden, men bor jo i gokk!! hihi egentlig er du mitt vedheng fra bli gravid og det fordi du blanda deg inn i det jeg og mj snakket om;) Hørt noe fra henne i det siste forresten?

"hvor mye tror du vi kan få for mannen din på finn.no?"

(sagt med sløv halvskalletmanni40årastemme)

Kan bytte med han her. Så blir det gjort noe her hjemme+at jeg får muligheten til å savne ham. Kanskje vi får solgt dem om vi selger 2 for prisen av 1?? (haha)

Ja simba..synes mannen din kunne lagt ut 3 små ord nå jeg, kjønn, vekt, lengde :) (ja dersom du har født da og han er hjemme igjen)

Straks gi fra meg pc'n. Gubben må ha den. (kommer og sier at det er hans. So? hva bryr det meg liksom?)

Skrevet

Kunne vi starta sånn realety-show om pent brukte ektemenn.............??

De kunne jo sendes rundt (på legd, kalte de det vist før i tia) og bli brukt til det de kunne best der de kom lissom................................ Husker dere han svensken, litt sånn sexy-gammel-med grått-halvskjegg-og-veldig-lite-hår................... (Var det Forsberg....?) Han kunne vært programleder;)

Fant forresten gubben i går, var ikke vanskelig siden huset er lite, mannen er stor(hehe, som i lang) og senga dekker hele gulvet på soverrommet................................

Jeg hengte meg på deg og MJ ja, hun er jo trønder (selv om hun bor i sør) og dere prata jo hele tia:) (ikke snakka med henne på lenge...)

Også kom Cat og dere fant ut at det var på tide å møte noen av de som dere prata med der inne (mest for dere begge skulle på rangel i LS samme kvelden hvis jeg ikke husker feil................) og resten er vel historie! (en ganske lang en sådan...hvis man tenker trådmeter;)

Litt vikarierende har jeg vært i perioder...var jo uten nett i maaaaange måneder (pga av nabo`n........flere som kjenner til den?) Men nå blir dere ikke kvitt meg altså (har adsl)!

Korte svar er tydeligvis veien å gå;) NÅ skal jeg legge meg altså!!!! (herreguuuuuuuu, hva er det de sender på tvN på natta???????)

Skrevet

Kammerr f*n meg ikke inn på msn:(( Andre kommer inn har jeg hørt.

Og mobilen min er stengt. Aner ikke hvorfor. Har slik familieabo, så regningen går til mor (og hun betaler ofte..hehe) Uansett skal man jo få melding om at "dersom du betaler i dag unngår du stenging" så skjønner ikke helt det her. M sin er også stengt, men det går på hans sløvhet i å glemme å betale(fjott!)

Hjemmetlf. er stengt selv om alle regningene har blitt betalt for leeenge siden. Er noe rart der. Snakket med dem og er bare surr jo. Skulle ikke vært stengt i det hele tatt den g folk får ringt inn.

M er borte (i møte, blir spennende å se) Han tok med mobilen til guttungen for han har kontantkort. Så når W kommer hjem har jeg fortsatt ikke mulighet til å nå verden.

Sitter her da, helt alene (pjokken sover) og føler med litt avstengt fra verden. Mangler bare at nettet forlater meg og. Argh altså!!

Hva tvn sender på natten vet jeg ikke for da sover jeg..av og til..og ammer og skifter og "raper" og ammer igjen.

Cat og jeg begynte før MJ ;) Cat var min "første venn" her inne. Sammen med Påfull faktisk. Som nå er på 3 tri-grattis girl :D Alt startet med masse fjasprat på bligravid i et par dager. Så skulle vi prøve denne chatten. Så kom tråder. Fant aldri ut at det var på tide å treffes egentlig. Men som du sier skulle rangle på samme sted til samme tid. (må glise med tilbaketenking på den kvelden) Og der har vi jaggu rangla mang en gang etter det. Gleder meg til å rangle med cat der igjen. Blir vel ikke før på nyåret det men. Ikke prøv deg på tur til J&H uten å si ifra til meg cat!!! (si ifra= ta meg med)

Veldig lang story ja. Har alle tråder liggende jeg, Tenkte å printe dem ut en gang. Lage bok? Hadde egentlig vært litt moro det der. "1 år på bim"

Ble lengt dette her gitt. Men er såååå ensooom!!!

Skrevet

Molle: passer det å ta seg en tur innom imorgen?

Så dumt med stengte telefoner da.. Man føler seg kanskje litt uttafor da?

Nå har jeg akkurat kavet meg bak tv benken og rota fram routeren.... Den er døøøøøø :( og da kan ikke jeg bruke laptopen min :( buhu.... Får finne på noe annet enn å sitte på pc'n da.. Bake kanskje?

Moro med tråder fra 1 år siden da :) tror jeg har noen få innlegg på noen av trådene deres, men leste vel mest (og lo masse).. Rart vi ikke møttes på J&H, var masse der før jeg ble gravid, men jeg var kanskje akkurat blitt gravid når dere begynte raidet deres?

Jeg vil og være med å rangle på J&H på nyåret!!! Jeg har lyst på kald pils og et glass vin jeg... (frista jeg flere nå?)

Må øve mer flaske, så skal jeg en tur på by'n ja :) Noen være med??

nå har jeg glemt om jeg skulle svare noen...

Også venter jeg i spenning på simbamamma's tilbakekomst :)

Skrevet

Pils og vin?? Ånei du!! Jeg og Molle skal tømme JH for KB vi :)) KB er kaffe og bailys for de som ikke visste det..

Hehe.. ja har hatt mye moro der :))

Har bare igjen å male andre strøket på noen lister nå, så er kjøkkenet ferdig. (ja også taket da, men det blir til uka). Puh.. slitsomt assa og så moro å tenke på at man skal ta stua og badet også..

Skrevet

Tar gjerne en bailys uten kaffe jeg... Ingen kaffedranker..

Når du er ferdig så kommer du til å sitte å glise i sofa'n og tenke på hvor flink du har vært :) Så det er bare å stå på!

Funnet noe mer interesant på boligmarkedet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...