Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

God formiddag!!!!!!

Har nå allerede vært oppe noen timer nå jeg da... Merkelig å begynne dagen så tidlig :) Har jo aldri stått opp så tidlig i helger før jeg...

Molle og Cat: Hadde dere det koselig igår kveld?? Håper ikke M og mr T ble altfor fulle da :)

Også håper jeg du har fått sovet litt mer Molle :)

Herkules: Dere prøver å spare dere for den dyre strømmen? Fysj for noen priser...

Idag skal jeg i bursdag til farmor jeg.. Slipper å lage middag og greier.. Men må kjøre helt til Asker alene og finne veien frem dit.. uff, er så dårlig på det altså...

Får forresten på meg fler og fler av mine gamle klær!!!!!!! haha... jeg bare måtte!!!!!!!!! hihi... *følemeglittondskapsfull*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe T-tuben ja.. må ærlig innrømme at jeg venter spent på den jeg også. Har ikke fått noe ordentlig svar på hvordan den kommer til å fungere, så vi får bare smøre oss med tålmodighet og vente å se :))

Joda, jeg har navngitt ungen jeg. Det må bli det jeg sa at jeg synes var aller finest. Prøvde å kalle ham det Mr M liker best, men det passet bare ikke til lillingen. Så du får hilse mr M og si at det må bli det andre navnet, for det passet så mye bedre. Det var liksom HT det! Så får det ikke hjelpe at det begynner å bli veldig poppis, for det er det som kler han best. (+ at jeg tror det er det mor aller helst vil ha også :))

Skrevet

Og hvor ble det av mitt innlegg fra i gå da?????? tydeligvis ikke her....

var vel så trøtt at jeg surra det bort kanskje

Ja da herk kan drail Lillestrøm, er da kjørbar Har foresten en vennine som bor på strømmen som jeg adri har besøkt så man kan jo da slå to fluer osv eller noe sånn

ja ja utrolige mengder med innlegg er nå,

Så flott at Turbogutta vokser,

1D fin mage, syns det bilde som det ikke sto "hvilket bilde er best" var finet tror jeg

Det var kun din mage jeg rakk å se på i går

Skrevet

Jeg kan nok ikke komme før etter fødselen. (Også jeg som er så sjenert....) Er forresten koselig å høre at dere har lyst til å hilse på meg, for da har jeg ikke virket helt teit liksom. ;-))

Vondtene er stort sett de samme, men det skjer nok ikke noe på lenge ennå. Er kjekt å ha vondt som jeg vet ikke kan ha noe med drenet å gjøre, for da er det litt konstruktivt liksom. Og jeg beveger meg da i hvert fall ikke lenger vekk fra fødsel...

Og sex hjelper, ikke sant?

Må fyre i ovnen i dag, brrr....

Skrevet

Nei de ble ikke overfulle noen av dem. Ikke mens de var her iaf. Hvordan T ble utover natten vet jeg ei. Jeg gikk å la meg 01.00-01.30 tiden. Da jeg sto opp 02.30 for å skifte på minsten satt M oppe å så på film han:)

Print ut kart fra gule sider. Så kjekt atte. Og til selve Asker er det ikke noe pes. Bare kjøre på fortfortveien det:)

Klart vi vil hilse på deg Simba. Du virker urteit!! Det er jo derfor vi tror du vil passe sammen med oss:) Og har man baby blir det som regel ikke stille pauser eller flaut eller ja. Er liksom alltids noe å skravle om med bebiser og så skal dem ha mat og skiftes på og det ene og det andre. Rekker ikke bli sjenert:)

Hadde vært kult med en skisse av en T-tub:)

Mulig sex hjelper. Jeg fødte på termin uten å ha prøvd slikt på lange stunder.

Hvilken dag til uka er det snakk om isåfall Tiny? (skriver med y på slutten jeg, ikke med e slik svanine gjør..hehe)

Slipper å lage middag jeg og. Svigermor kommer visst etterpå MED mat. Så kjekt atte:)

Jo og navn.. får nå se. Jeg er ikke imot det andre navnet heller jeg:) Det vi snakket om til nestemann for lang tid tilbake. Virker som om det betyr mer for Mads å få det enn det betyr for meg å få det andre. Han vil nok passe navnet sitt uansett tenker jeg. Han gjør jo navnet til sitt etterhvert.

Skrevet

jeg har ifølge bim 49dager til termin..og er vel da høygravid om 9 dager? burde ikke den lille da snu seg? og feste seg kanskje? den pleier å hikke nede til venstre ;O) men så virker det som den bare vrir seg og hikker litt lenger opp. vet dere?

stall ja..og så på en på skedsmokorset faktisk, den var fin men det blir langt for søster som må ta bussen, så det blir nok litt næemere oslo.

men du verden, hva folk sier til gravide!folk på stallene(vi så på flere) som jeg aldri har sett før kommenterte magen min! "nei, kommer dere tre, jeg trodde dere bare var to" jeg snudde meg jo for jeg trodde det kom noen bak oss! ;O) måtte jo bare le..men det er billigere utenfor oslo ja..2000kr i mnd billigere i snitt. det hjelper det! snart kan jeg ri igjen! eller, regner med at det blir når eksamen er over i desember. jeg kommer og til å bli støl..

hvis jeg spiser en boks kanel( så det som tips) og vasker huset og har sex , kommer jeg til å føde da? ;O) hehe. jeg burde kanskje ringe ullevål og høre om e har plass først..

Skrevet

De kan snu seg frem til midt i fødselen:) Mange har lagt seg emd hodet nedover rundt "din" tid, men ikke noen garanti det. De kan jo snu seg igjen alikevel så hjelper så lite. Tror ikke det er så vanlig at hodet er festet før høygravid. Ihf ikke utfra hva jeg har lest på bim. Ikke alle fester seg heller for den saks skyld. Uansett, ikke noe stress enda for din del:)

Det meste er billigere utenfor by'n. Kan kjøre mye buss for 2000,-/mnd :))

Dersom du utfører dette samtig, gjerne mens du løper i trappene vil det kunne ha bra effekt ;)

Hør gjerne om plass, men den kan like gjerne være borte innen du rekker å komme deg ned dit. (hvilke tilstander!!)

Skrevet

Eh, skriver jeg med 'e' altså? Hvorfor i all verden skulle jeg finne på det??!

Hva er all den praten om T-tub? Virker ikke helt som om det er det samme som tummytub...

Simba: Og, nei - vet du også hvem jeg er???! Skitt. Kan ikke holde ting skjult for noen. Og det var H som skrev teksten, visste ikke at han hadde skrevet en slik så festlig tekst, så takk for tipset :-)

Forøvrig ingen som har ringt. Ny pris 2450, vi selger den for 600. Synes det er billig jeg...

Men vet dere hva???!

Jeg har blitt INVALID. Det skjedde noe i går, i bryllupet. Med høyre hofta mi, og nå kan jeg knapt gå. Kan ikke gjøre noen ting. Trapper er et helvette! Og jeg som får besøk i morra og greier... blir nok et kjedelig vertsskap om jeg ikke blir bedre. Håper at jeg bare har strekt noe, og at det ikke er BL... I såfall så sliter jeg big time.

Bruden kasta forresten strømpebandet i går, og gjett hvem som klarte å få fatt i det??! Joda, joda, dere gjetter rett. "Det var vel på sin plass", sa H.

Skrevet

Ok jeg gir opp det er så mye lesestoff her nå at jeg bare kan droppe å huske og svare. Isteden for prøver jeg å huske noe og fyller resten av innlegget mitt med stoff om meg!

Huske huske Ja Svanie skal nå gifte seg :) hi hi

Vi har vært så heldige å få ved av Okars oldefar, han var så fortvilet over at det var så mye ved han måtte bli kvitt. Han måtte hugge 3 svære bjørk på hytta mannen min - også em mr T- har vært oppe tidligere å delt faenskapen og nå var vi oppe å kløyvde og delte og tok med hjem det vi maktet å få inn i en Hiace, det står fortsatt like mye igjen.

Blir forøvrig litt surrete av alle mr T og H lille HT dette er mine initialer og de fleste i dette huset har en av dem de også.

Skrevet

Nå var det mye å lese her, husker jo ikke halvparten av det jeg skulle kommentere :))

Skal begynne å male litt på kjøkkenet jeg. Tar det helt piano da, så jeg ikke sliter ut kroppen. Men har ikke akkurat noe kjempe kjøkken heller da..

Skrevet

Jeg har lest det meste jeg også nå tror jeg...........

Snaedig det der med at dere har så god tid i helgene når jeg ikke rekker å være innpå.... (skulle tro det var planlagt:)

Jeg tar meg den frihet å gjenta at jeg kommer sørover den 13 oktober! Kommer med dagtoget så jeg er i Oslo kl 15 ettellerannet og har derfor litt fri.........

Skal i bryllup til ei barndomsvenninne den 14 om kvelden, må jo innom å se sermonien på dagen også......

Jeg returnerer med toget kl 15 ettellerannet på søndag........

Det betyr at jeg skal kunne rekke en kaffe hvis jeg ikke må reise for langt..........

Bare å komme med forslag altså;)

Er forresten i mye bedre form....har pustet opptil flere ganger siden lørdag;) Så det er bare å hive seg rundt og komme seg på jobb.....

Ha en fortreffelig dag da trådjenter;)

Skrevet

Nei hvorfor i all verden skulle du skrive det slik svanine? Jeg vet og hvor du bor, men det er kanskje ikke så skummelt det :)

T-tub er navnetpågubbentilcat+tub. Han så på bading i tuben på lørdag og fant ut at han skulle lage sin "egen" tub:)

Male forsiktig nå da.

Da foreslår jeg kaffe (eller is eller kakkao, eller matfordesomvildet eller det den enkelte har lyst på faktisk) i Oslo på fredag? Virker som det er da du har tid 1D? Og siden vi andre har bil (og ikke har problemer med å kjøre..eller parkere..hehe) så er vel Oslo best. Og om da Herk hadde fått kommet seg inn og så er det jo på midten. Får selv besøk den helgen. Bror med fam. kommer. De skal være barnevakt på lørdag. (gruer meg litt og) Derfor utgår søndag formiddag for min del. Meeen dere kan jo møtes da uten meg om det passer best:)

Hva sier dere jenter? Og ja cat, du får sikkert sitte på med Tiny eller meg:) Og svanine og Herk får komme med forslag, for vi er slike bønder vi og er ikke så kjent i store farlige Oslo. Keep in mind 3 stk barnevogner!

Puste er kjekt, ha en fin dag på jobb:)

Invalid og besøk i kveld og ikke pålogga nå? Gjør du a? Ser på Dr.Phil eller no??

Jo og pjokken veier nå 4710g!!!! Det er 1100g på 3 uker det!! Er ikke det mye a? Hva veide Tiril ved 3-4uker? og hva var økninga hennes etter hjemreise? Han har gått opp 1300g siden vi kom hjem faktsik. (går jo litt ned første tiden) 37,5 rundt hodet så har blitt smartere og:) Jo og skal jeg legge ut bilde av våre to håpefulle sammen? Kan forresten sende deg en mail med det:)

Skrevet

Den invalide har det litt bedre i dag. Klarer å gå små skritt, men det er fortsatt vondt å skifte fra sittende til oppreist posisjon. Siden jeg er litt bedre håper jeg bare at denne skranglete gravidkroppen bare har forstrekt seg litt *håpe*

Maling er absolutt ikke aktuelt for meg. Take it easy, Cat, så du ikke går på en smell.

Kanskje jeg klarer å rulle ned til sentrum i midten av oktober? Klarer seriøst ikke å planlegge så langt. Er nå forresten 106 cm rundt og 80 kg. Hei hvor det går! Tror bare jeg må se det an altså, har bare fått timer på Ahus fram til 6. oktober, men timene mine har stortsett hvert på fredager. Kanskje ligger jeg og føder da for alt jeg vet...

Sofaen er forresten solgt, så da er vi kvitt det problemet.

Bra at HT skjønner hva som får en opp og frem i verden. Han har altså samme mantra som meg - mat - mat - mat og mat!

Skrevet

Uff da, Svanine, høres ikke ut som du har det noe særlig. Skal bli godt å bli ferdig med denne ruginga!!

Jeg er 103-105 cm rundt livet, kommer litt an på når på døgnet jeg måler. Men vekta viser 75 kilo da. Men så har du litt mer baby i magen enn meg også :)) Sikker på at du ser flott ut som tvilling-bærer jeg, selv om du ikke føler det sånn selv.

Tar det veldig rolig med malinga da. Går ikke så veldig fort for å si det sånn. Må drikke saft og spise en 2-3 cookies hver gang jeg skal fylle på mer maling :)) Men klarte jo selvfølgelig å sette fast meg selv mellom kjøkkenbenken, komfyren og en hylle i sta.

Skjønner ikke helt hvordan det gikk til for smatt liksom så fint inn mellom der, men kom meg jo nesten ikke ut igjen!! Hehe.. så sikkert drit teit ut!!

Regner med at jeg skal klare å karre med til byen i midten av oktober jeg også. Med mindre jeg føder før da, men da kan dere jo ta den kaffen på cafe'en på a-hus da så kan dere sitte der og heie i stedet :))

Og kanskje det blir 2 stykker å heie i mål, hvis Svana skal poppe da også :P

Nei.. tilbake til malinga..

Skrevet

Takk for oppmuntring :-)

Synes jeg ser deg kave der mellom benken, komfyren og hylla... hehe.

Er jo faktisk 36-37 uker i midten av oktober, så om jeg er ei sånn gjennomsnittsdame så kan det vel skje noe da. Min plan er i allfall å vente til minst midten av oktober, sånn at de ikke er så bittesmå. Har faktisk halveis pakka den berømte baggen nå, etter å ha lest om diverse tvillingfødsler som ikke skjedde etter planen.

Fikk lyst på saft og bolle jeg... Wonder why... :-)

(Skal såå lite til å påvirke meg)

Skrevet

Spist stor bolle i dag jeg:d med krem og sukker og fra bakern og nams.

Nå sover HT for første gang i sengen sin, sååå søt så:)) Pytteliten i den store verden(senga)

Sa jo det svanine, du er ikke så tjukk som jeg trodde, altså du tar deg godt ut som dobbeltbærer. Må jeg være så direkte altså? Ødelegger ryktet mitt om jeg er FOR koselig. Du kan trøste deg med at jeg veier ikke sååå mye mindre enn deg og har faktisk heller ikke så mye mindre magemål.

Er det ikke noe kafegreier i nærheten av deg a? Så du kan traske eller ihf slippe ned i sentrum? Ellers kan vi komme til deg med takeawaykaffe hele gjengen vi:D Ikke dumt å møtes på ahus, for da er vi nære om noe skulle skje med noen:)

Vet du, jeg har også sitti fast steder, bak senga blant annet. Liggende på gulvet. Med rier. Ubehagelig. Og på badet da. Med stellebord og gubbe.

Ja og ny rekk i ant. mennesker på badet vårt på lørdag, 4 voksne og en baby. Da og med krakk pågulvet og en tummy-tub!! Helt utrolig at vi ikke står der alle sammen enda.

Nå har jeg skravla så lenge med svanine på msn at jeg husker ikke hva jeg dreiv med her inne lenger. Noen jeg skulle svart på noe?

Jo forrestern Herk, her slenger jeg med leppa til deg og det blir ikke kommentert engang;)

Skrevet

Når Tiril var 2 uker 3915 og ved 4 uker 4405 og 6 uker 4730. Så hun har lagt på seg godt denna jenta også... Men det er bra han legger på seg for da vet du at du har nok melk (som er feit og god!!hihi)

Tiril var og 37,5 cm rundt hodet når vi var på 6 ukerskontrollen, så da må jo det bety at hun er blitt mye smartere også da???

Male kjøkkenet OG sette deg fast også... hmmm.. hørtes ikke ut som en bra greie med stor mage.. Får håpe cookie'sene er gode da :)

Fint at sofaen er solgt, og du har et problem mindre svanine! Er bra med all plass man kan få når man skal ha inn 2 små knøtt :)

Bra at du ikke er så invalid lenger da..

Stor bolle hørtes godt ut.. en kald øl også egentlig..

Hurra for trange bad!!! *syngermedironsikstemme* Hva med å bygge fine hus/leiligheter med STORE bad???

Ang treff, skal jeg nok klare å karre meg frem til oslo med enten bil, buss eller tog... Spørs jo hvor vi skal hen da, for jeg er ekstremt dårlig til å kjøre til byen... Tar nesten heller tog eller buss jeg ;) Men Ahus hørtes jo ut som en bra plass midt i oktober.. Kan jo hende noen skremmer på seg en fødsel eller noe??

Noen som skal på det treffet i Lillestrøm på onsdag da?

Puste er en fin ting, men ganske vanlig svangerskapsproblem er meg kjent... Det går over når ungen kommer seg ut :)

Også savner jeg fødselshistorien til Molle :)

Skrevet

Joda cookisene var gode de.. måtte til og med fylle på malingen litt oftere enn nødvendig også :))

Bolle med krem og sånn hørtes jo også veldig godt ut da!!! Åhhhhhhh.... nå kom jeg til å tenke på deg vaflene man får kjøpt på den lille sjappa i hovedgata i Køben!!! Noen som har prøvd de??? Oh shit kan jeg bare si om dem!! Tjukke varme store vafler som man kan velge masse digg fyll på. Jeg eeeeeeeeeelsker den med krem, soft is og sjokoladesaus!!! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)))

Noen som vet når danskebåten går......

Treff i Lillestrøm på onsdag?? Har ikke jeg fått med meg. Er det med alle disse gærninga det eller??

Jepp Tiny, snart klar for åråsen??

Skrevet

Jepp :) Er meget klar for Åråsen jeg nå!!!!!!!!!

Forza Fulga!!!!!!!

Skrevet

uh..så han er nesten like tung som henne snart. hihi. Men 4730 ved uke 6 og han 4710 ved uke 3,5. Hallo liksom. Men hun har større hake enn han altså! ;)

Gjett hvem som dreit i vasken a. Etter å ha driti ned stellebordet (etter bleien som var full av bæsj var tatt av) trodde jeg gutten var ferdig. Vasken var fylt opp med vann og JÆKKIIIII Løfta'n opp og det rant på ben og æsj og alt var gult oppi der. Søtt med baby ja.

Treff på onsdag..tviler. Han er gjerne så urolig på kveldene. synes des. det err greit med formiddagstreff jeg da. Og er jo masse prøvere der. Blir litt annet prat, men kanskje greit og det. Men Egon og flere barnevogner?? eh..

Fødselshistorien er skrevet den serru, tenkte jeg skulle slenge på navnet nederst, men det tok jo litt lenger tid enn beregnet det da.

Kampen starter 20.00? Og du er klar for å dra fra lillemor altså? ;)

Det treffet er ikke med alle de vanlige. Er visst satt igang av noen på bligravid. Bliir nok ganske blandet der vil jeg tro. Blir nok et i LS etterhvert med de "gamle". De må bare komme seg etter fødsel først:) (en del av dem da)

Tenkte på det her med å sette seg fast og det med å spise cookies..bare jeg som ser en sammenheng her eller?

Skrevet

Tydelig at lille klumpen trives, Molait!

Orker rett og slett ikke kommentere så mye her nå, dessverre, vil bare si at jeg håper dere har det bra alle sammen.

Her er det skikkelig au,au i dag, men det er slik snart-baby-au,au, tror jeg... (!)

Kanskje jeg slipper å ringe urologen denne uka...?

Sier selvfølgelig i fra dersom det skjer noe spennende her da!

;-)

Skrevet

La meg si det sånn at det er som regel ikke tvil på au'n når det først setter igang:) Hvordan au har du da? og hvor lenge har du hatt sånn au? Holde oss oppdatert da.

Joda han har det godt han, men nå skrikern som et uvær..sukk. (far som går med ham, jeg lar ham ikke ligge å hyle for å få bimmet altså)

Skrevet

hei og opp

Har ikke så mye bimmetid tydeligvis jeg

Nå har gullene mine fått lov å ligge i sofaen ved siden av meg en på hver side baby og hund.

Har vært hos gyn. i dag alt var vist bra med meg ja ja det var jo fint, satte inn spiral og er litt groggy nå.

Syns det var en smule kompinlig idet det gikk opp for meg at han heter det samme som gullet mitt - Oskar-:)

Ja ja oppkalt etter gynekologen lissom!

Når det gjelder fødsels au auer så kan jeg si at her startet det med kun svak murring jeg ikke var sikker på om var der eller om det var ønsketenkning, 1 time etter startet riene for fullt og 6 timer etter hadde jeg baby på brystet - Har skjønt at det var litt kjapt egentlig.

Slengt med leppa ja Molle du ser det er mye å lese igjenom her til tider Torshov ? kjenner du noen der a ? typiske kjennetegn? Ja Oskar ser helt klart snobbete ut

Så var det treff igjen ja altså jeg kan forflytte meg så om det skjer noe hos dere så skulle det la seg gjøre. Når det gjelder besøk fra 1D så henger jeg meg med på det også om jeg befinner meg i landet. Jeg er altfor lite i Oslo men skal tenke litt på om jeg kommer på noen steder med god plass.

Det er jo blitt innetid høst altså

Har en gutt som trives godt her også, han er blitt kjempe stor. Skal på barsel treff på torsdag så da kan han kanskje bli veid.

drit nå i vekt og kos dere med magene da dere gravide

Og forresten så kjenner jeg en tvilling mamma som fødte to stykk på nesten 3,5 kilo

Skrevet

Kjenner folkpå thorsov ja:) Og var vel egentlig bare ment som at du ikke er typisk snobbeberte. Slenger med leppa-ja, var det egentlig ment som kompliment-ja. Hvem vil vel være snobbete soss?! Og ja venter jo spent på bilde av Oskar jeg da. (???) Du har jo mailen min, kan du ikke sende over et bilde a? Eller om det ligger som personlig bilde på msn så holder det med å si "hei" til meg:)

Joda, kos med mage ja..men ikke nå lenger!! Nå er han ute og jeg har fortsatt mage jeg. (jadajada vet det ikke er så lenge siden men vil bli lekker igjen jeg..hehe..lekker? Vil bli passetilklærnemine)

Helt samme for meg hvor vi møtes. Har bil jeg. Med bombrikke tilogmed. Intet prob. med å kjøre i by'n heller. Kan være jeg ikke finner frem og knoter noe helt jævlig, men kommer frem en gang. Man kommer alltids frem. (Jeg klarte å kjøre om Tusenfryd da jeg skulle fra Manglerud og hjem en gang!!) Vi får prøve å få til noe når 1D er her da. Synd du ikke får vært med da Simba (regner med at du da har ganske nyfødt hos deg:) )

Litt nysgjerrig på vondtene dine nå Simba. Hva skjer?

Og ja, forza fugla :D

Og ja en gang til, svanine tar seg faktisk ganske så bra ut til å ha to raptuser i magen sin:)

Skrevet

Må bare først henge meg på Herk og (kanskje) Simba:

JEG var ikke sikker på om det hele var i gang.......... (joda vannet gikk på første ri, men jeg hadde jo ikke vondt lissom)...................... kl 11 hadde jeg 3 cm og kl 16 kom dattera ut.............(og da fikk jeg litt hjelp på slutten fordihunsattlittfasti20minutterellerno...)......................

Må innrømme jeg er litt spent på hvor fort det går med lillingen:)

Tvi-tvi Simba;) (skriv noen ord på msn om ikke annet, så vi slipper sitte her i uvitenhet)

Okei, her har det gått en time siden jeg startet innlegget siden gubben kom hjem fra en kompis...(han stinker alkohol....lavtolleransefordenlukta....blhæææ) og han bare MÅTTE undersøke noe (han har vært på data`n heeeeeeeeeele helga).............. guuuuuu han irriterer meg sånn for tia.................. (men samtidig er jeg litt sånn at jeg faktisk er veldig glad for at jeg har funnet en mann som jeg elsker og respekterer og beundrer og vil dele livet med.......HVOR er logikken???)

Så nå aner jeg ikke lenger hvem jeg skulle svare (KORTTIDSMINNEFORRENINGA?sorry, var ikke meninga å rope..caps-lockhelvetebare)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...