Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh.. da var vi ferdig med vasking, megler + at jeg har vært på en times bassengtrening på lørenskog. Er jo så deilig å flyte rundt i bassenget med den store magen. Blir jo helt vektløs:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelen med 40kvm. er rydding/vasking. Det er ikke fordelen her:( Kan være noe vanskelig å rydde på 40kvm og for man har jo ikke plass til rotet. Ulempen her blir at man har mer rot så tror ikke mer plass nødv. er løsningen på det:)

Vektløs er digg det, men er et helvete å komme opp da. Man går jo skakt de første meterne:) Minnes jeg datt ut i bassenget igjen på hunderfossen. Hadde da ikke så godt tak på trappa for forventet ikke å måtte dra opp en hval.

Spennende å se hva vurderinga blir da:)

Nu blir det kottiser. På de andre iaf for småttisen skriker hører jeg så blir vel kald kottis på meg da :/

Skrevet

Men Molle, hva blir det til med broren din i helgen da? Passer det bedre om vi kommer fredag da eller??

Skrevet

Jeg vet ikke hva du skulle svare meg på jeg Molle, det var dine ord;)

Jeg mener det er du som er mor på tråden her og at det er du som passer på resten av oss;) (ikke på en sånn ekkel måte altså, bare sånn "koselig følger med på hva som skjer" måte:)

Jeg fikk tilslutt fiskegrateng til middag i dag jeg, det var digg det! Mannen min skjønner fortsatt ikke det med at hvis han vil ha forslag på middag fra meg så blir det fra take away menyene som henger på kjøleskapet........................... Jeg klarer ikke for alt i verden komme på noe hver dag enda heller.......... Mat er oppskrytt! Jeg har fortsatt ikke lagt på meg noe, men de kiloene kommer vel tidsnok ;)

Har hatt menge kynnere i dag, vansker med å gå hjem de siste metrene fra busholdeplassen............ Men det er bare 110 dager igjen til terminen da;) Så det er max 124 dager igjen til lillingen kommer!

Spennende med gulv vask og takstmann da Cat:) Har du vaska deg frem til noe særlig verdiøkning? Pc`n må jeg innrømme at jeg ikke er innom hvis jeg må på do om natta. Mulig det er fordi pc`n er for langt fra doen..........eller så har jeg ikke vært våken nok. Mulig det også kommer. Også syns je du skal være snille med Mo da, hun kan ikke noe bedre stakkar;) hihi

Jeg var på bygg og plan ettellerannet i dag og hentet noen av alle de papirene vi trenger hvis vi skal gjøre noe med huset (bygging)............

Nå er jo det like sansynelig som å vinne i lotto (når du ikke spiller) siden økonomien ikke kan bli mye dårligere. Men hun som eier 2dre halvparten av huset er veeeeeelig kiin på å bygge på til sommeren, og det er bedre at vi vet noe om hva som foregår og hvilke regler som gjelder ihvertfall enn at hun forteller oss ting som hun strengt tatt ikke vet noe om......(ja, det har skjedd.....)

Og nå har jeg snakka masse om eg og vet ikke helt hva annet jeg hadde tenkt å svare på ......................... (vonter er en jævel mot å huske ting....)

Skrevet

Wow det var et langt innlegg 1D :))

Verdiøkning og verdiøkning.. kjøpte for 790.000 i 2001 og megleren trodde den ville ligge på ca 900-950.000. Er jo litt da. Men nå skal vi male og freshe opp litt, så får vi se.

Siden jeg er høygravid i dag så har jeg spandert på meg et nytt magebilde, så hvis noen vil se så ligger det inne på albumet mitt.

Skrevet

Stille på trå'n her i dag..

Skrevet

.

.

..

..

:P

Skrevet

Tihiiii...

Skrevet

Skal sjekke bildet av deg jeg vennen!

Siden jeg får se din og har sett nesten alle sin mage her inne på tråden, så tar jeg tak og legge inn bilde jeg også....... det er tatt med mobilen og jeg gjorde det selv tidligere i dag............... men fikk med kulen frempå og der er det viktigste;)

Skrevet

Jeg liker ikke tullinger som lager nesten tomme innlegg! Grrr...

Jaja.

Dere får være tilgitt da.

Grattis med høygraviditeten da Cat. Føler meg ganske høygravid jeg også, men har visst noen dager igjen. Tror i allfall at folk på gata tror jeg skal føde når som helst sånn som de stirrer...

Sikkert bare missunnelige (ha ha). Men magen min er da større enn din, den er i allfall høyere. Noe annet ville jo vært rart, selvfølgelig.

Vært nede i byen og surra jeg da. På kafé i nesten tre timer og shopping etterpå. Kjøpte inn et lite lass med småklær på HM.

"Venter du tvillinger?", spurte jenta i kassa. "Ja", svarte jeg. Hvorpå hun sier "Stakkars deg!". "Ikke si det da...", sa jeg. Hvorpå hun dekker over med at hun ikke mente det sånn... Jaja.

Hun får være glad det er jeg som skal ha de og ikke henne.

I morra skal jeg til A-hus igjen. Fra nå av blir det ukentlige visitter. Blir spennende å se om lillemann har vokst godt siden sist, håper det i allfall.

Noen som har lyst å tippe hvor mye de veier eller?

Skrevet

Sist veide de 1310 og 1550. Det er nå to uker siden. For en mnd siden veide de 1210 og 1240. Så nå har dere litt datagrunnlag :-)

Dere skal få slippe å tippe hvor mye jeg veier.

(Får ta å titte på magen din også da, trønderjente :-)

Skrevet

Vanskelig å finne "1D" under album, men jeg antar at du var hun i den lyseblå gensern? I så fall var det en fiiiin mage :-)

Skrevet

1570 og 1710 :)

Ja hva er dette med slike innholdsløse innlegg? bortkastet plass og unødvendig scrolling.

Bare å komme det cat:) Hvilken dag passer best for dere da? Bror kommer ikke til helgen.M tror dere kommer lørdag, men han har sikkert ikke prob med at dere kommer fredag hvis dere heller vil det. vi har ikke noe festelig i barskapet da. det ble tømt sist dere var her på drikkings;) (kunne jo ikke ha noe stående å bli gammelt i 9 mnd heller) Så har altså ikke noe spennende å by på, så det må isåfall medbringes. Driter egentlig i det jeg da. Ja sikkert du og. Det får dem styre med sjøl.

Ja så nå ikke cat sin mage uten klær over og ikke din heller svanine:) Din er høyere ja, men jeg tror ikke omkretsen er så veldig mye mer. Des. ser cat sin større ut i virkeligheten enn på bilde synes nå jeg. Legge ut magebilde du og da svanine:)

Hva er magemålene nå da jenter? Mitt skal forbli utsagt!!! (buhu altså)

Fin og passelig mage du 1D. Og så kjekt at du ikke har gått opp enda. Kg. kommer vel, men greit å slippe de som da skulle ha kommet til nå. Jeg hadde og litt å gå på, men slapp ikke unna med å gå ned slik som deg. Har fortsatt halvparten igjen å gå ned jeg:(

Ja når kommer du da herk?

Still going strong simba? (still going drektig iaf si..hehe)

Funnet ut av hestespørsmålene dine BK?

Tiny..eh..ja. Hei:)

Skrevet

Her satt jeg på bim nesten hele går og kjedet meg alene, også logger jeg av og da skal plutselig dere skravle :( Begynner å tro det var planlagt jeg assa :(

Men da kommer vi på lørdag som først avtalt vi, så får disse gubbene helt i seg litt alkohyler. Og du har helt rett i at jeg driter i hva de drikker og hvordan de gjøre det :))

Bare jeg får pose-kakaoen min og krem på boks så er jeg en lykkelig sjel også :P

Skal til jordmor etterpå og håper å finne ut om hodet har festet seg. Sist jeg var hos legen på kontroll så hadde hun jo lagt seg med hodet ned i bekkenet, men det var ikke festet.

Skrevet

Lyseblågenser var meg ja.... ligger inne på albumet som venter gutt;) Går ikke ann å legge inn med tall først:(

Jeg tror de små krapylene (kjælenavn på gutter som ikke holder seg så mye i ro;) veier henholdsvis 1590 og 1740 jeg da............

(lurer på om premien kan være bakverk??????)

Er hjemme med tette bihuler og feber.............. (herreguuuuuuuuuuuu det er kjedelig, for det er så mye vondere enn jeg kan huske...ikke rart menn holderpåådøavforkjølelese...hihihi)

Okei, skal lese litt flere svar først;)

Skrevet

1D - Fine magen da!! Bildene var ganske like da, men tror jeg synes det siste var best.

Skrevet

Da har jeg lest resten av svarene fra dere også da;)

Cat: Jeg var her inne i hele går jeg også, men så jo deg der inne på skravle så jeg sjekka her også, men det var jo så stille;) Gidder ikke legge inn blanke innlegg heller da;)

Jeg har fortsatt bare tomstokk å måle med og den rekker akkurat ikke rundt livet nå heller ..... Har ikke fått noe særlig større mage jeg(3 cm?), bare fylt ut skinnet på den jeg hadde fra før;) Fordelen med å være andris...hihihi;)

Jeg rir ikke og ikke friskter det meg nåheller ;) Syns hester er søte jeg altså og dattera har gått ridekurs (og var ganske flink,men ikke så interessert) men det blir hverken hest eller ponnie på oss.

Tror jeg skal gå ned på 7/11 og kjøpe meg kakao og boller jeg.... Har bare knekkebrød og det frister ikke med sår hals.... På tide med frokost nå, ikke sant jenter;)

Skrevet

Tusen takk skal du ha;)

Jeg også egentlig..... men klarer ikke bestemme meg med så mye bly i panna:(

Skrevet

Kakao og boller hørtes ut som en bra start på dagen :)

Så fin mage du har 1D!!

Frokosten er allerede inntatt den.. Her var vi opp halv åtte og da var det morgen.. hehe.. rart å være oppe så tidlig oppe!!! Forresten var frokosten varme rundstykker med pålegg.. Var ikke noe brød her idag...

Jeg er støl!!!! Og det er lenge siden sist!!!!!! Var altså og prøvered en hest igår og det var ikke lenge jeg satt på den heller, en halv time kanskje... Men så støl da gitt....

Lykke til hos jordmor Cat! Spennende å se om hun har festa seg eller om hun kanskje ikke har tenkt til å gjøre det?? Tiril var ikke ordentlig festa når vannet gikk, men det gikk nå bra for det :)

Blir det noe navn på HT snart eller Molle?? Og fødselshistorien da?? Hvor er den??

Skrevet

Fine mager!

Her har det ikke skjedd noe spes. Skal ringe urologen til uka for å diskutere videre framdrift. Jordmora mi har "bestilt" fødsel for meg til neste helg, for da jobber hun på føden;-) Ok for meg, men da må det i så fall bli søndag, tror jeg.... Men blir spennende å høre hva urologen mener, jeg tar heller igangsetting enn en operasjon til altså. Og leger hører på hverandre, ikke sant?

Går det bra med små og store her på tråden da?

God bedring til 1D! (Savner forresten byen din av og til, jeg....)

Skrevet

Jepp, da ses vi i morgen kl 19 sånn ca. Vi sitter nå her vi så er ikke så nøye på minuttet:)

Posekakkao skal bli, krem og :) Assa jeg KAN koke kakkao og vispe krem og det tar seg bedre ut enn å slenge frem vannkokern og en pose assa?! ;)

Spennende da. Håpe hodet egynner å feste seg. Veldig greit at de kommer med den delen først. Hodet til HT beveget seg oppover det da. Litt desorientert han der:)

Det der med at folk skravler når man er borte tror jeg er med overlegg. Skjer meg stadig vekk! Hender Tiny skravler med seg selv her, men dog skravling uten meg pålogget det og!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg er nervøs før kontroll!!! Hva er vitsen med det... er litt kvalm liksom.

Dustekropp!

Får fly på do et par ganger til og traske opp til bilen. Måtte parkere langt oppi veien i går, og da må jeg gå langt i dag :-(

Vekttippinga er notert, vet ikke helt hva premien blir. Kvaliteten på bakverkene forringes veldig av å sende det med posten. Kanskje jeg kan legge ut et gigamagebilde sånn at dere kan le litt? :-)

(Satser forresten på at jeg klarer å putte inn parkeringslappen uten å miste den i dag...)

So long!

Skrevet

Molle: Pakke-kakao og krem på boks er bra nok det. Er ikke så kresen bare ting er søtt :))

Tiny: Støl ja.. kunne bare sett på hesten jeg tror jeg, så hadde jeg vært dritstøl!! Men blir sikkert deilig å ri igjen da og "få litt luft under vingene".

1D: Mmmmmm boller og kakao hørtes nydelig ut!! Jeg skal lunsje med mamma etter timen hos jm og da skal jeg ha kakao med softis oppi og kake!!! Og kanskje en softis ved siden av :))

Simbamamma: Jammen, du blir babymamma snart også du nå da :)) Blir jo så spennende dette her!! Når vi alle har fått skviset ut podene får du ta deg en tur nedover mot kanariland så vi får vist frem alle vidunderne :))

Svanine: Lykke til på a-hus i dag da. Du skal se bajasene har vokst seg store og fine, lillemann også. Kommer du tilbake og sier du har klønet i p-huset igjen så kommer jeg til å flire meg ihjel :P

Skrevet

Tvi-tvi Svana:) Ordner seg med kontroll vet du;)

Jeg endte opp med bite og kaffemeny til frokost jeg da;)

Må satse på at jeg legger på meg nå som jeg ikke får puste...hihi

Simba: jeg savna byen min masse når jeg ikke bodde her jeg altså.....derfor jeg flytta hjem også det faktisk....er enkel sånn skjønner du;) Har du bod her også kanskje?? Jeg må innrømme at jeg er bittelittegranndårligpååhuskehvissåntblirnevnt....

7/11 kakao er ikke kjempegodt, selv uten smaksløker som lever.....

Nå skal jeg inn på skravle en tur før jeg legger meg igjen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...