Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skriver dere jo fortere enn enkelte kan lese....................................

Cat kommer det når du går på do? (hihihihi, måtte bare;)

Gubben er hjemme og det var trivelig i hele går..........................nå kan han bare reise igjen..................(er sliten jeg og trenger ikke noen som står å sturer og ikke klarer å tenke på at andre også trenger omtanke....blhæææææææææææ) Nå skal han inn på datan for å undersøke om det kanskje går ann å kjøpe en ny vaskemaskin alikevel...........

Tar gjerne en klem hvis noen deler ut;)

tror jeg legger meg jeg, får svare alle sammen senere;) (dere har jo vært så flinke så langt i tråden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenket jeg skulle svare deg nå 1D, men fant ut at jeg er så trøtt at jeg driter i det. Tar det i morgen.

Men en klem kan du da få:)

Skrevet

Jeg erklærer meg selv som frisk :)) I hvertfall mer elller mindre.. hehe..

Klare for cafe besøk da jenter?? Hihi.. dere må vel fôre, skifte bleie og masse annet styr dere før dere kommer dere ut av døra :P

Har sovet til 10 jeg, og bare læxern hjemme til jeg skal dra :)) Må nyte roen så lenge jeg kan!! ;))

Skrevet

Ja, nå sitter dere vel og koser dere glugg i hjel tenker jeg. Håper formen til Cat er bra og at de to små oppfører seg eksemplarisk :-)

Så kan jeg sitte her og skrive i ro og mak.

Hva gjør jeg i dag? Joda, jeg baker igjen. Disse kanelbollene har da gått ned på høykant å jeg bestemte meg for å bake mer. Deigen heves nå. Ellers har jeg ikke gjort så mye bortsett fra å sove lenge og å spise frokost. Var i koselig kakebursdag i går, og fikk slarva litt fra meg. Enda jeg ikke har lyst å snakke så masse gravidprat så kommer spørsmålene da. Artige greier, å være sånn freakshow altså. "Er det ikke sånn, har du ikke sånn, hvorda er, jeg har hørt at, på den dokumetarer på tv2 så... " osv :-) Var en enlinggravid der med termin i slutten av november - og sååå stor jeg er i forhold!!!

Vi kjøpte rullegardin på lørdag, og av en eller annen mystisk grunn klarte vi å ta med en som var alt for stor. Så da må vi vel dra opp til Alna og bytte... kjedelig. Vel, må uansett en tur på ikea så vi får ta det i samme slengen.

Ang. bilder og sånn så prøver vi å finne noen på nettet med god nok oppløsning som vi skal prøve å printe ut og kjøpe rammer til. Verdt et forsøk i allfall.

Hvordan går det med deg Simba? Med dren og barn og det hele? Tenker på deg.

Herkules: Fint med en rolig type (Oscar) da :-) Tenker det blir hurramegrundt og huskestue 24/7 hos oss.

Så det er altså bare å ringe TK og si at jeg skal ha to? Trodde de visste det jeg, siden det står på sykemeldingen liksom... Uansett må jeg ha ny for den jeg har går ut 22. september. Så jeg slipper å "dokumentere" noe mer? Jaja, ok. Var jo ikke akkurat det som sto i det brevet jeg fikk da.

Molait: Fikk vel aldri kommentert det, men det var (egentlig) ikke noen unnskyldning for å slippe å treffe deg... :-) Men asså, kan du ikke bare legge de 40 kronene i barselsgave til meg/oss da? Så slipper du å tenke mer på det liksom. Og kan ikke du skrive her det du sa til meg på søndag? Sånn at jeg kan smile og tenke "ja, kanskje det er sant... hihi" og sånn. Jeg tenker da på det at jeg ikke var så f... som du trodde :-)

Merkelig med telefonen din da... Jeg har en kar som driver og sender sms'er til meg enda jeg har opplyst han om at jeg ikke er rett mottaker. Det gjelder et utdrikningslag for en viss Pål i Ålesund. De skal rafte og spise 3-retters middag. Jeg svarte en gang at jeg ikke hadde tenkt meg til Ålesund i utdrikningslag, men han gir seg ikke. Fikk en påminnelsessms for noen dager siden også. Men utdrikningslaget skal være på lørdag, så da antar jeg at han slutter å mase.

32+0 i dag!!! Det går framover!!! Hurra! Skal på kontroll på fredag og skal da huske å spørre om mine nye "vondter" har noe å si. Bedre føre var enn etter... osv.

Og heldig dere som får sponsa klær og sånn! Jeg får leve på at mamma strikker til småttingene for harde livet :-) Bukse, jakke, lue, votter og sokker. Tenker de blir så søte så!

Og til dere hestejenter: Er det en ting jeg ikke tenker på om dagen så er det å ri. Vondt nok å kave seg opp av senga... hehe.

1D: Blir det vaskemaskin på dere eller?

Nå tror jeg sannelig at deigen er ferdigheva og vel så det. Har vel skrevet langt nok nå tror jeg.

Skrevet

Formen er fin i dag og det var koselig på lunsj :)) Småttisene sov hele tiden så lenge jeg var der i hvertfall.

Skrevet

Min glippet bare litt med øynene under isspisig, men Tiril Satte seg opp i vognen en stund. Eller det vil si hun ble satt opp og det var vel mer ligge å tygge på vognkanten enn å sitte:) Aldri sett en baby blunke så mange ganger og så fort!!

Beklager for dårlig forslag cat. Men assa pleier da være mer i salat enn..ja salat. Og ikke dressing engang. Nei det må jeg si, noget skuffende. Ta poteta neste gang du:)

Svanine, du er ikke så feit som jeg trodde. (ikke sant det er et kompliment folkens?!) (hihi) Men atte du, kom frem til at det vli bli noe prob å møtes for lunch i nov/des. Tok nok plass med to vogner (i tillegg til de 8 andre som var der!!) om vi ikke skal ha med en slik til og en tvillingvogn. Og tenk om alle finner det for godt å være våkne samtidig a. Reine barnehagen. Blir nok mye BigBite e.l. fortært hos svanine:)

Hva menes med egentlig i ( ) ???

Og hva skjerr med den vaskemaskina di a 1D?? Har du noen reine klær igjen nå a?

Bra lunch og cat holder fortsatt følge med svanine i str., dog med bare en baby der inne;)

Skrevet

Ja også glemte jeg jo å henge opp Dino da! Vi som var på tur med vogna og greier....

(Dino er en meget pedagogisk riktig greie (til å henge på vogna) vi har fått av svanine, som blant annet vil føre til at HT får bedre utviklet sosial adferd/ferdigheter.)

Skrevet

Hvorfor har ikke jeg en Dino?? Et barn av meg burde jo absolutt ha noe som bedrer den sosiale adferden og ferdigheter!!

Hadde det enda vært sånne når jeg vokste opp!!

Skrevet

Ja ikke sant. Det er dog enda håp for deg cat. du er så barnslig at dersom du henger en slik opp over sengen kan det hende det blir folk av deg og. Mr.T er jo bare valpen så den hjelper nok for ham og:P

Skrevet

Hehe.. leste opp innlegget for Mr T og nå gliser han fra øre til øre :))

Tror han savner å slenge dritt til deg!! Han hadde forresten veldig lyst til å ta en tur til dere i helgen og ta noen pils med Mr M.

Skrevet

Hva??! Ble ikke Dino med?? Skuuuufffaaa!

Skjønte ikke helt denne:

Hva menes med egentlig i ( ) ???

Men bra at dere hadde det bra, og ang. vogn og plass så høres det hele veldig fornuftig ut. Får ta kafébesøk når unga kan gå :-)

... og Cat holder tritt med meg? Det står det respekt av altså!

Nå er det middag snart... Mmmmm.... hadde den ikke ferdig til H kom hjem i dag, kan da ikke gjøre han helt bortskjemt heller.

Også har jeg tatt en liten slurk med rødvin. Gleder meg til jeg kan ta mer enn én slurk... *lengte*

Og jeg bakte verdens beste kanelboller i dag. Jeg kødder ikke - de ble dritgode, bedre enn de jeg bakte sist. Jeg er blitt en gjærbakstens mester. Ingen over, ingen ved siden. Bøy dere i støvet!

Skrevet

Vet ikke helt om jeg vil holde tritt med deg, svanine... du skal jo tross alt ha 2..

Bøyer meg gjerne i støvet, men er redd jeg ikke kommer meg opp igjen :)))

Vi får saumfare oslo/akershus etter en cafe det er plass til alle barnevognene våre da. Må jo finnes et sted lissom!!

Når unga kan gå vettu, svanine - så er det sikkert noen her som skal begynne på neste og da er vi i gang igjen!!

Hehe..

Skrevet

Takk for omtanken, svanine!

Siste uka har jeg stort sett bare hatt typiske svangerskapsplager, som nedpress og menssmerter, så drenet oppfører seg relativt ordentlig. Men litt plager fra urinrøret blir det jo, så antibiotika er kjekt å ha. (Håper jeg slipper sopp denne gangen...)

Drenet skal egentlig skiftes 25.9., men det er dumt å operere så nærme termin, så da blir det heller igangsetting, tenker jeg. Håper jeg kommer i gang av meg selv før det, for det høres litt skummelt ut med igangsetting, synes jeg...

Har lagt ut nytt magebilde, hvis noen vil se... ;-) Og det ER tungt med mage!!

Skrevet

oppstalling er atlt fra 3500-6000 avhemgig av hor du står. og hva som er inkl.

hest på for pleier å koste ca 100-200kr gangen tror jeg. kommer an på type hest.

noen som vet om noen bra staller rundt oslo med god kommunikasjon og bra forhold? søster må ha nytt sted. og hennes hest er ca 175 høy til den som syntes at 170 var høyt. ;O)

skal se på loftsrud og nordstrand og stovner tenker jeg. sørumsand er den som liger i lillestrøm? der kjente ejg en som jobbet for litt siden.

vil føde nå....

Skrevet

Kan faktisk få oppstalling fra 2000 også da, men det er kanskje vanskelig i området rundt by'n...

Sørum fritidsgård ligger i Lillestrøm, Sørumsand er et sted på romerike :) (dagens geografi-time)

Ellingsrud er en bra stall og går busser dit også.. Ligger ve Lørenskog grensa.

Flinke svanine som baker! Nå fikk jeg lyst på kanelboller også... Tror jeg må ta en bake en porsjon snart!!!

Også så kos meg kafe besøk når de små sover så mammane kan spise både lunsj og is ifred!!!

Tiril måtte jo opp å se litt så derfor "satt" hun litt i vogna! Og hun ble faktisk ikke utålmodig enda det tok litt tid å gå til mamma (min mamma).. Flinke jenta mi :)

Tar gjerne flere sånne lunsj treff jeg!! Men kan også ta det hjemme hos-treff da :) Kanskje litt lettere for alle?? Og kanskje Herkules vil være med da??

Skrevet

Cat: Greit nok at du ikke skal ha to, men du har jo tross alt termin litt før meg ;-)

Og tro meg, her skal det ikke tenkes på flere frø før barna har gått lenge... lenge!

Simba: Du nærmer deg jo slutten, og da blir alt bra! Sikkert greit å slippe igangssetting, men det er kanskje bedre enn nok en operasjon? Tvi tvi - dette går nok bra. Også så fin og nett mage du har! Vedder på at du bare har én inni der jeg asså :-)

Oppstalling vet jeg intet om, så derom skal jeg tie.

Kan man spise seg ihjel på kanelboller???

Stemmer for lunsjtreff i Oslo for det er enklest for meg. Ego ego ego. Skal treffe ei venninne på kafé i morra, hun fikk en gutt i begynnelsen av august. Kan melde om barnevognvennligheten på det stedet vi skal i allfall.

Mett! Kynner! Sprengt! Tissetrengt! Sparking!

(Dårlig kombinasjon)

Skrevet

Husker jeg alt nå da..

Har ei venninne som har hester som bor på Sørumsand. Geografien tok Tiny seg av:)

Bak fler boller og kom gjerne på besøk igjen svanine:)

Egentlig i () = du skrev (egentlig) Gjelder saken hvorvidt du ville treffe meg igjen.

Dine gutter går sikkert når de er 9 mnd. så da skal du se dere er igang med nr. 3 når de da har gått lengelenge, men alikevel ikke er så gamle;)

Tips til S:

Et mindre, gå å tiss= Litt mindre dårlig kombinasjon.

cat..hva sa du a? Husker ikke noe fra deg jeg..jooooooooooo Skal jeg sitte edru å høre på drittslenging fra en full Mr.T? Jo takke meg til!

Hest=dyrt

Ja må ta lunch med Herk. Hun har sikkert sååå lyst til å komme til Lillestrøm. Har hun ikke? :)

Går da tog/buss rett til Lillestrøm og svanine. Og tar ikke så mange minuttene mer heller.

Når kommer du hit da simba? Til og med 1D har klart å komme seg på treff med oss og hun bor virkelig i gokk!!

Og ja magen din...må ta bilde med mer ettersittende genser så skal jeg uttale meg. Kan si at jeg var større enn deg da:)

Skrevet

Okei:)

Jeg må innrømme at jeg er bittelittegrann stolt av mannen min som faktisk har fiksa vaskemaskina...................... vi dikuterte det over lusnj i dag (som han spanderte!) også kom vi (okei, mest han) frem til at han (og bare han) skulle få resten av dagen i dag på seg til å fikse alt.....hvis ikke fikk jeg ny vaskemaskin.......og da fikk han det til på første forsøk (seff, jeg vil jo ikke egentlig ha ny maskin skjønner dere)

Kan ikke den av dere som baker hele tia sende meg en tiende også da??????? (Hvis ikke kan jeg godt skrive inn adressen min på msn altså, også er det bare å sende meg! Kontonr får jeg også betaler jeg for kanelsnurrene og hvetebollene (uten rosiner) ...... (qxl har regler på at kjøper betaler porto i tillegg til kjøp av varen, går helt greit for meg det altså!!!) Jeg betaler gjerne 100,- for første forsendelse også kan vi avtale resten;) ?????????

Jeg skal til Oslo både i oktober og november jeg altså..... Noen som vil møte??????? Jeg har jo møtt de 2 som har fått barn da, så hvis det er noen av dere med babyer i magen enda kan jo kanskej stille mannsterk;)? Begge månedene skal jeg den helga som er nærmest den 10.................... Noen?? Hihihi

Molle????? Har ikke svart meg enda heller du;) Men så har ikke jeg svart noen av dere heller da......... Godt hu mor passer på oss her inne;)

Da skal jeg henge opp klær jeg også kanskej spise kveldsmat;)

Skrevet

assa hva skulle jeg svare deg på a? Husker ikke det jeg nå da:)

Ellers kan vi med barn stille sterkt igjen vi:)

Hvem mor passer på hvem? Deg og meg? Blir passet på av?

Er det ammetåka eller klarer jeg bare ikke å henge med her?

Snart natten her nå. HT sover?! Lurer på om han startet natten sin kl 21 eller om han skal være masse våken etterpå. Han pleier jo å skrike på denne tiden...

Skrevet

Må nok bare holde ut drittslengingen Molle! Skal vi komme en tur på lørdagskvelden?? Passer det for dere??

Skrevet

Var mulig brutter kom til helgen. Da han med kone og 2-3 barn. Skal høre med ham i morgen. Om ikke så hadde det vært koselig med besøk (kanskje).

Skal sies at HT, bortsett fra i dag, hyler en hel haug på kveldene og det resulterer ofte i at jeg går å legger meg med ham rundt 23. Dersom dette skulle bli tilfelle er det bare å sitte å skravle uten meg og så får T evt. skrive en del lapper med små spydigheter jeg kan lese dager derpå.

Virker som om gutten startet kvelden kl 21?! Var oppe nå 23.30 men skulle bare ha mat og sove videre. Og sovnet av seg selv i kurven sin 2 ganger i dag. OG sov lenge i vogna si. Så digg da:) Skal vel ikke snakke så høyt for natten er enda ung.

Da natter jeg og. Natta alle sammen:)

Skrevet

Jepp vi får avtale mer i morgen. Har egentli køyet for lenge siden jeg, men måtte opp å tisse og slippe inn den ene pusen min.

Skrevet

Pleier du å gå på pcn når du er oppe å tisser på natten?

God morgen alle sammen.

Trøtt.

Skrevet

Hehe.. nei ikke vanligvis :))

Men fikk ikke sove, så satt meg foran pc i 20 minutter og når jeg la meg igjen sovnet jeg som en stein.

I dag er jeg høygravid!! Enda en milepæl i svangerskapet er nådd!!

Vasker gulv så filler fyker jeg!! Får megler på besøk om en halvtime for å gi oss en ny verdivurdering på leiligheten. Den første vi fikkhar jo allerede blitt 2 1/2 år gammel..

Skrevet

Grattis som høygravid Cat!!! Nå er det jammen meg ikke lenge igjen (max 54 dager med overtid)!!!!

Spennende med verdivurdering da! Også så flink som vasker gulv så fillene fyker (skulle gjerne sett de fillene fyke da)

Har vaska ned vaskerommet jeg... Der var det MYE støv!!!! Det var jammen meg på tide tror jeg :) Driver å tar rom for rom når snuppa sover (når jeg ikke har noe annet jeg skulle gjort da selvfølgelig) Da regner jeg med at jeg er ferdig før jul en gang... hehe..

Jeg er ikke trøtt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...