Gå til innhold

="=TRÅDEN="=

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på en ny tråd jeg jenter, den andre var jo på over 200 innlegg nå..

Deilig å sove lenge i dag da :)) Føler meg mer uthvilt enn på lenge!!

Ser ikke på oppvaska som det store marerittet lenger heller :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt å sove, ja. Natta blir jo oppstykket nok av alle turene på do uansett, så da er det fint å slippe vekkerklokka i tillegg.

Hmm, skal jeg føde denne uka da? Det har jeg lyst til.... ;-)

Skrevet

Ja du har jo ikke lenge igjen du nå. Også var det vel snakk om at du kom til å føde før pga det drenet du har. Blir sikkert spennende :))

Var forrsten på albumet ditt og tittet på bilde av simbababyen din :) Søte pusen :))

Skrevet

Kjørte 8 timer i går,fra Bergen til Oslo, dumme,dumme mannen min mistet lappen på babyutstyrkjøpetur til Sverige!! Var helt pumpet i går, har sovet til halv elleve i dag og er fremdeles helt pumpet!

Tror jeg rett og slett ikke skal gjøre noen som helst i dag??

Eldstejenten er igjen hos mormor og moffa, så her er det så stille,så stille...

Skrevet

Hm ny tråd ja:) Det er fint men det skal ikke stoppe meg fra å svare på ting og tang fra den forrige.!

Jeg har nok en helg vært utenbys og nok en helg gått glipp av turbo aktivitet på tråden:)

Svanie: så du har to turbor i magen, jeg hadde ikke en engang jeg så jeg aner ikke hvordan du har det. Min lille Oskar var en rolig type inne imagen og det er han jammen meg her ute også (skjønner ikke hvordan han kunne ha det så travelt med å komme ut?)

Mange som går med mensvondt tidlig, men da jeg var inne på et innlegg om dette før fødsel var det en som de hadde stoppet fødsel på så hun anbefalte at man tok mensvondter på alvor.

Det du gjør med den SM og 8 uker greiene er å ringe TK å si at du er gravid med tvillinger så sier de at det er greit.

Simba: hvordan går det med drenfaenskapen? stakkars deg blæ! det høres så vondt ut, men nå kan jo bare nurket komme da. Oskar kom jo tidligere enn du er nå - det har gått strålende.

Molle: uff fælt å høre om de triste greiene- jobbgreiene. Jeg har ikke turt å spørre trodde det var noe dere hadde snakket om på msn og ville ikke blande meg inn. Håper det løser seg det!! gjør det vet du:)

Kanskje jeg skulle gjøre det- treffe deg eller dere på andre siden av hovedstaden- om jeg får lov da-

Jeg har ikke laget noe album her på siden jeg så derfor ikke noen bilder, om jeg skal sende på mail er det den du har til msn også? Jeg er forøvrig drit dårlig på sånn msn De som ligger inne på mannen min sine kontakter de skravler jeg med når de popper opp på skjermen her:-/

Tull har det vært med kameraet mitt også så jeg har brukt mammas men jeg har ikke kabelen til det da.

Og så skjønte jeg ikke helt det med 1000kr mer enn før i måneden? nå når du er hjemme ?

Cat: ja lenge siden det har vært boligprat her, heftige budrunder for tiden har jeg skjønt. har det vært like tøft i sommer også? Leier dere nå? spennende! si i fra om dere finner noe å se på da.

Du gjorde nok lurt i å få deg SM hvor lenge har du egentlig jobbet der? Jeg rakk jo aldri fødselsperm før fødsel så det var godt jeg gikk rett fra SM ferie og rett i fødsel selv om jeg skulle ha vært på jobb den uka.

På perm søknden skrev jeg ikke noe annet om ferie og pappapermen enn at vi kom tilbake til det.

1D : alder hm jeg var veldig ung da jeg så Les miserable første gang, men jeg husker ikke alderen til folk på tråden jeg, men jeg er 78 modell.

Hadde du en tøff fødsel forrige gang`?

Håpløst med så mange leger , har egentlig hatt litt av det jeg også, men siden jeg har vært frisk nok har det ikke vært så gæli.

Tiny går det bra med dere? hva ble fødselsdagen til Tiril? hvor gammel er hun i dåpen?

Hvor mye hadde hun vokst på 6 ukerskontrollen?

Babanam: jeg har så lyst til å ri igjen sukk mannen min trodde jeg var blitt gal når jeg søkte på hester til salgs:) Vel jeg får vel begynne med å låne/leie/hest på for først. Mannen min kunne tenkt seg å ri han også da. Vet du hva man må betale for oppstalling ? eller hest på for ?

Prinsivente: Kjedelig tidspunkt å miste lappen da:(

og så sender jeg klemmer til de som vil ha!

Skrevet

1. skulle nå starte ny tråd med fødselshistorien min jeg da cat, men det ødela du:( Den lå jo til og med ferdig kopiert. skulle bare rette noen skrivefeil. jæjæ.

2. eh,,kjørt uten lappen i mange år jeg. Mista/frastjålet (hvem vet) lommeboka og fikk slik midlertidig. Den gikk ut for mange år siden den..hehe. Nei få vel melde det saavnet igjen og få meg et nytt. Fordelen er at om jeg blir stoppa og de søker meg opp så står det ikke at den har blitt meg fratatt, ja ikke av snuten iaf :) Har aldri blitt spurt om lappen jeg, på hmm over 7 år. Blitt stoppet i beltekontroll og sånn men ikke blitt spurt om lappen. Hvor lenge mistet han den for da?

advokat er dyrt!!!

3. alder er vel srpedd fra Tiny til 1D ;) Ja om vi ikke tar med gutta da. Da er det fra Mr.T til Mr.M Alle er nå i 20-åra. Haha nei foresten M er jo over 30 han. Gamle mannen

4. Jeg skal i 30årslag 14/10. Pjokken er da 7 uker. Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre hva den kvelden. W sov borte første gang da han var 2,5 mnd. er jo nesten en mnd. eldre da. Kommer jo an på om han tar flaske såklart men ja..

5. snakk om 40,- og poseklyper..ja du overlever uten dem og. Er dette en måte å prøve å unngå å treffe meg mer eller??

6. Ble ikke pizza. Jeg glemte faktisk hele greie..hihi. Ble noe bedriten pølsegryte i slik pose man finner i frysedisken som tar 5 min. Jepp søndagsmiddag det!

7. 1000,- mer fordi det regnes snittet av de 6 beste av de 10 siste mnd. og var et par mnd. jeg tjente ganske greit som jeg jobbet som vikar. Klart om jeg hadde jobbet som vikar 100% ville jeg tjent mer på å ikke gå hjemme med barn, men i forhold til a-trygd og noe sporadisk arbeid sitter jeg igjen med mer.

8. Lage album? Trenger bare trykke på mine bilder, last opp bilde, ok, og så har du album. Må ikke "lage" det liksom. Ellers er det bare å slenge på hotmail bak nicket mitt. Du får få hjelp av mannen din da serru:)

husker ikke mer jeg...og heller rosssenborg enn enga:)

Skrevet

Unskyld Molle, skal aldri lage ny tråd igjen jeg :(

Men snille mamma'n min.. vi var ute en tur nå og jeg fikk masse ny gensere til høsten som dekket hele magen min!! På kløfta senteret har de en Cubus butikk og der var det mange fine lange gensere, så hun spanderte for 1200,- Så nå håper jeg bare på mer høst så jeg kan kle på meg de nye klærne mine :)))

Skrevet

Fler enn meg som ikke kommer inn på msn???

Skrevet

Så bra med en ny tråd :) Den andre ble laaang!!!

Herkules: Tiril er nå 8 uker gammel og vi koser oss masse sammen! Hun ble født 15 Juli, så er 2 måneder på fredag. Begynner å få ting mer på plass og hun virker veldig fornøyd :) På 6 ukerskontrollen veide snuppa 4705 gram og hadde fått en hattestørrelse på 37,5 cm. De målte faktisk ikke lengden på henne...

I dåpen kommer hun til å være 2 måneder og 3 uker (tror jeg da). Hun skal døpes 8 oktober.

Du må kommer deg på denne kanten av byen synes jeg :) Alltid moro å treffe "trådmenneskene"!!! Fikk tilogmed den ære av besøk fra trøndelag den dagen vannet mitt gikk! Snille Molle og 1D kom med is til meg!!!

Jeg har og lyst til å begynne å ri igjen!!! Skal en tur i stallen nå denna uka tenker jeg.. Må bare finne en tid som passer :)

Forhest trenger ikke være dyrt om man får en god avtale! Hadde hest på helfor i vinter og da betalte jeg 2000 kr måneden (oppstalling og for), men da ble han brukt 1-2 dager i uka i rideskolen der den stod.

Kjøre uten lappen tror jeg ikke jeg har gjort.. hmmm.. har kanskje glemt lommeboka en gang (eller flere)..

Cat: Hadde trøbbel med msn imorges, så sikkert en feil på serveren dems?? Men nå funker den igjen!

Og snille mamman din som spanderer på deg!!!

Molle: Får håpe HT (blir det noe navn snart?) tar flaska da!! Vi driver å prøver med flaske, men får ikke til et helt måltid enda... Hun klarer nå å få noe ut av flaska, men drakk bare 40 ml igår kveld.. Da måtte vi jo supplere med pupp...

Også har jeg vært ute å gått idag! Må jo prøve å bli kvitt litt fett og valker da.... Nå er jeg sliten!!!

Skrevet

Herkules: Glemte helt å svare deg på boligsituasjonen jeg. Vi eier en leilighet i en 4-mansbolig og trives ganske greit. Jeg har snart bodd her i seks år, så jeg hadde denne leiligheten før jeg traff mannen min. Problemet er at den bare er på 40 kvadrat... Selv om alle tror den er større da. Det er god planløsning her, men synes fortsatt det er litt knapt med plass.

Vi har jo vært i full gang med å kjøpe noe nytt siden april, men er jo regne slagmarken der ute jo og jeg gidder ikke betale flere hundre tusen over takst, synes jo det er dyrt nok fra før.

Ang jobben min så begynte jeg der i slutten av november i fjor, og i slutten av februar fortalte jeg sjefen min at jeg var 5-6 uker på vei :P

Skrevet

Digg med snille mammar:) Min spanderte mammaklær for 900,-. Var tilbudsgreie så fikk egentlig klær ti lverdi av 3500,- Hadde aldri i verden kjøpt meg mammaklær til den prisen!! synes en del av det er unødvendig dyrt. Mange av klærne er jo brukanes etterpå og da men alikevel.

Du er tilgitt for oppstart av tråd, ble bare litt snurt. Alt lå jo klart også kommer du meg her. Måkke kommæ hær og kommæ hær!

Ja må prøve flaske på ham. Tror det skal gå greit for sutter jo på alt og hva som helst. Har nå begynt å nekte å sove uten smokk om dagen. Glad han tar smokk, men trenger da vel ikke vækne hver gang den faller ut?! Ikke sovner han av seg selv i vong heller. Håpløst å trille tur for å få han til å sove. Sovner Tiril og Oskar på trilletur? Min sovner i bil da, men blir ikke slankere av å kjøre biltur hver dag:) Tips??

Ellers har de siste formiddagene vært en del pes. Skal bli spennende å se hvordan det går med lunch i morgen. Ta med smokk og maskeringsteip jeg;)

Blir dåp 19/11 her. Var enten da eller 10/12 og det blir litt sent. (kjolen passer nok ikke da) Så da er HT 12 uker og 3 dager. Kunne godt tenke meg å ta det tidligere, men var visst første mulighet.

Kunne godt tenke meg å ri litt igjen jeg og. Kan jo stikke opp på Sørumsand å ri gratis jeg da:)

Hvorfor kommer folk rett til personsvar når de prøver å ringe meg??? Står ikke innstilt på det og får stadig vekk meldinger nå om at noen har prøvd å ringe, men har ikke ringt her. Ikke står det ubesvart heller. Hater når teknoduppeditter ikke funker som de skal!!!!!

Skrevet

Søkte opp nr. nå. Ringt 3 ganger i dag og bare kommet til personsvar. (jeg får sms fra personsvar om det) Narvik Sjåførskole???????????? I helvete ringer de meg for a? Greit å ringe feil men 3 ganger. (sikkert fått feil nr. men hallo da) Og hvorfor kommer de ikke frem til meg? ARGH assa!!!

Skrevet

Da har jeg endelig fått tatt gulvvasken, så min dårlige samvittighet er noe bedre :)

Tiril sovner greit på trilletur, men det beste er å begynne å trille når hun allerede sover.. Da sover hun så godt atte!

Hmm.. sjåførskole som ringer deg må jo være feil!! Men atte man ringer da ikke feil 3 ganger da!!

Igår drakk vesla hele flaska med melk!!! 100 ml mm rett i magen!!! Men skulle absolutt ha mer etter et lite bad da :) hehe.. ikke noe i veien med apetitten her ihverfall!

Lunsj imorgen blir spennende ja!

Får fore vesla og dra på helsestasjonen og veie jeg! Spennende å se hvor mye hun veier nå! Var 4705 for 2 uker siden!!

Skrevet

Men det som er da, greit å kunne få ungen til å sove med trilletur. ellers må jeg få ham til å sovne først og det er jo der prob ligger..hehe.

Om han ikke roer seg får jeg bare låne hånda til Tiril da;)

Du får oppdatere vekt og lengde? når du kommer hjem da.

Bare så alt er klart, vi møtes 12 på Køh? Greit å stå på samme sted samtidig liksom:)

Skrevet

I'm back!!!

Vekt: 4990 gram (neeeesten 5 kilo jo!!!!!!!!)

Lengde:hakke peiling....

Jeg kommer ihvertfall på Køh kl 12 :)

Hihi.. på torsdag skal jeg å se på en hest!! ikke kjøpe da, men kanskje forhest et par ganger i uka... men den er diger da!!! hele 170 høy!!!!!!!(sånn til informasjon er det 10 cm MER enn meg!!!!!!!!)

Skrevet

Hadde tenkt meg på Køh i morgen jeg også, hvis formen er ok.

Er kvalm i dag og diare og sånn :(

Skrevet

Uff, da, Cat. Blibraklemmerkommerdinvei!

I går var jeg på kafé også traff jeg tre kollegaer på kvelden. Kjempekoselig, og nydelig mat, men ble sliten ja. Slitsomt å bli så sliten av "ingenting". Sov til kl tolv i dag for å ta meg igjen...

I kveld skal jeg i bursdag så da får jeg meg enda mer mat, hihi.

Håper dere får det kos på kafe i morra da!

Og det er jo bra at Tiril vokser da :-) Flink jente!

Nå er jeg nesten 32 fullgåtte uker *ta daaaaa*

Vaske litt klær jeg da.

Skrevet

slitsomt å bli sliten av slike slitsomme ting altså! Jammen godt du snart har gutta dine ute og endelig får litt overskudd igjen. (thihi) Nei men du får si fra så kommer vi og tar en gutt på hver arm så mor får sove litt:)

Mat er bra. Heldigvis litt mindre hovedgreia i livet mitt enn for noen uker siden.

Ja du kan prøve deg cat. Helt utrolig hvor ofte det skal være noe med deg når man prøver å få til noe. Meeen du trenger ikke komme om du har skikkelig diare heller assa. Ikke vil jeg ha det og koselig å være på lunch med noen som ikke renner ut på dass hele tiden;) Good bedring!

Hvorfor måler de aldri lengden på henne a? Og mål selv da vel. Greit å ha noe å sammenligne med:) Og hvorfor bruker de ikke bare målebånd på de med setefødsel eller lignende kompl. ? Bare en tanke.

Foreldremøte kl 18. Kan bli spennende. vil bli med for far får med seg fint lite på slike møter. Håpe han sover seg gjennom hele greia.

Skrevet

Hehe.. hadde jo store planer om å komme da, men hvis jeg må gå med en bærepose i veska i tilfelle jeg skulle drite på meg, så tror jeg nesten jeg blir hjemme :P

Men har ikke vært på do på noen timer nå, så er sikkert på bedringens vei. Jeg sleit jo litt med det i begynnelsen av svangerskapet også som du sikkert husker.

Skrevet

Er alle på nå a:) Alle er her. Ingen borte eller opptatt og ser noen skriver her og der. Artig.

Hva med å tre på seg posen? Sikkert lettere enn å begynne å kle av seg for å drite i en pose. Da kan man jo like greit gå til do da. Ellers har jeg slike fine du kan låne jeg. I både versjon gul og versjon rosa. ;)

Nei men vil ikke bli smitta av noe drit (eh..bokstavlig talt) så se å bli frisk a.

Kanskje du bare har nervøs mage? Sett skumle filmer i det siste?

Skrevet

Ikke værst at alle er her samtidig nå!!!

Snuppa sover, men det er nok ikke så altfor lenge før hun våkner.. Ser hun ligger å snur på seg i vogna ute..

Også må jeg snart begynne på middagen... Gubben ligger å sover... (han har hatt nattevakt og skal ha en til)

Skrevet

He he ser det er fler enn meg som går med hestetanker her artig.

Oskar sover egentlig av seg selv eller han ligger og sier ø ø hø eller noe sånn og hikker litt og så sovnere han. Eneste gangene han ikke sovner er når han vil ha mat. Det hender at det er litt ofte me men

På trilletur tja jeg sa akkurat igår til mamma at i motsetning til andre så sovner han ikke av trillingen, men i går var han jo sulten når vi trilla og da går det ikke. Ellers så sovner han lett av trillingen.

Skal vi se jo dåp kan velge mellom dåp når han er 2,5 eller 3,5 måneder hva syns dere? De kirke folka er jo håpløse det kommer ikke folk i kirkene på vanlig søndager, men å ha dåp (som jo trekker folk) nei det skal vi ha skjeldnest mulig phø

Men jeg husker jo ikke fødselsvekta til Tiril jeg, hvor mye hadde hun gått opp da?

Skrevet

Lurer på om ikke Tiril veide 3550 når hun ble født jeg... hvis jeg ikke husker helt feil :))

Skrevet

Mener det var rundt der ja.

Hvordan går det med magen cat?

Skrevet

Har fortsatt vondt i magen, men kommer og går litt. Men har ikke vært noe mer på do da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...