Gå til innhold

April: treff oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har også lyst til å treffes onsdag, fredager passer som regel dårlig for da har vi ofte program. Vi snakket jo om sudost forrige gang, vet ikke om noen traff hverandre der? Men vi kan gjerne ta noe mer sentralt. Men Opus er jo litt kjedelig, ikke har de særlig spennende mat heller. Hva med å møtes på onkel Donald, det er jo stort? Eller har de kun oppe om ettermiddagen/kvelden?

Skrevet

jeg kan desverre ikke på onsdager kan man ta en annen dag? det er bare onsdager jeg er opptatt.

Skrevet

Det er satt opp onsdag kl 12 paa Sudoest i en annen traad, men vi kan godt moetes paa Onkel Donald i stedet, de har aapent paa dagtid.

Er bare onsdag som passer for oss denne uken.

Skrevet

jeg kan bare onsdag.:-( hvis det passer bedre for dere en annen dag må dere gjerne sette opp det. for da kan vi heller komme neste gang. hvis det blir på onsdag passer onkel donald veldig bra. er det bare trapp opp dit eller har de heis også?

Skrevet

hei!

Onsdag passer fint for meg. Vi reiser bort på torsdag. Vet ikke om det er heis. Husker faktisk ikke i farta hvordan inngangspartiet er. Har ikke vært der med barnevogn.

Skrevet

skal vi si at vi møtes i morgen da kl 1200 på onkel donald? og hvem kommer?

Skrevet

isak og jeg kommer! Blir hyggelig å prøve et nytt sted. Det er en trapp der for å komme seg opp, men da får vi heller hjelpe hverandre opp, etterhvert som vi kommer. Ses i morgen!

Flere som kommer?

Skrevet

Hei Oslo-jenter!

Jeg er i full jobb igjen jeg, så barsel-slaberas er over for min del, nå er det spennende ny jobb som er min hverdag (og pumping da så klart...), og Anton har flotte dager med pappan sin! Kos dere med deres små og hverandre, og ta en skåål med en dobbel latte for meg da!

Klem fra Kine

Skrevet

Jeg og Mikkel kommer. Dumt du ikke kan komme, men vi skal ta en skaal for deg vi fraask:)

Skrevet

Jippi!

No blei ej glad!

Studentmammaen he nemlig fri, og ej og Victor kjem meir enn gjerne på treff!

Onkel Donald kl 1200 da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...