Gå til innhold

Dere som har født før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom dere noen gang til termin datoen deres? Jeg gjorde ikke det, fødte 4 dager før terminen... Lurer på om jeg kan vente det samme denne gangen også, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fødte 18 dager før termin forrige gang...

håper og tror at jeg ikke kommer til å gå noe særlig over tida denne gangen heller, men man kan jo aldri vite.. ;)

har en følelse av at babyen min kommer i slutten av nov\beg av desember, jeg.. hehe

klem, klem!!

Skrevet

Jeg har en følelse av at jeg kommer til å føde i slutten av nov, håper det:))

Skrevet

da satser vi på det!! ;) hihi

hvor skal du føde igjen??

jeg skal på SiV, og kan nesten ikke vente!! hihi

klem, klem

Skrevet

Min kom 3 dager etter termin forrige gang, men dette er vel så idividuelt fra person til person og fra gang til gang!

Håpet er å føde enten før eller på termin.. Det er tungt å gå over!!! Siden man er innstilt på en dag......

Skrevet

Jeg skal føde på SIV jeg og:) Termin 6.desember.

Skrevet

Jeg fødte eldstejenta mi 14 dager før termin. Følte meg veldi heldi da som slapp de siste 14 dagene:)

Skrevet

2 dager etter termin forige gang....satser på at det blir rundt termin denne gangen også...ikke lenge etterpå i alle fall...og ikke alt for mye før.

Skrevet

Fødte 1 mnd før termin... så vi va litt førfjamsa da ja... fikk ikke tid tel å bynn å tenk på katti babisn sku kom....

Har termin den 19. desember, men vi har følelsen av at babisn kjæm mnd skifte nov/des... men det e kanskje bærre ønsketenking???

Skrevet

Jeg fødte to dager før termindatoen sist... Er spent på når veslejenta kommer denne gangen, men håper på noen dager før nå også. Termin er 18/12, og jeg vil være hjemme å feire jul... he he

Skrevet

Fødte 10 dager før ul-termin og 3 dager før menstermin forrige gang. I og med at jeg denne gang har termin nyttårsaften, håper man at ungen kommer litt etter =)

Skrevet

Første gang fødte jeg 4 dager etter termin, og andre gang akkurat på termin-dato.. Denne gangen tror jeg(og jordmor)at det blir litt før.. Håper det i alle fall. Rundt 1. desember hadde vært topp...

Skrevet

Jeg fødte 2 dager før ul termin.

Denne gangen har jeg en sterk følelse av å føde en del før, men det er vel fordi jeg håper å gå et par uker over!! (vil ha januar-baby)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...