Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Vi tenker på Amalie Andrea Bertine Christina Henriette Linnea Andreas Henrik Nikolai Peter William Hva stemmer dere for? Kom gjerne med andre forslag også, gøy å få litt inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Hvis jente stemmer jeg på ; Amalie ( hva med Amelia? ) Nydelige navn begge disse! Eller Andrea! hvis gutt så stemmer jeg på Andreas eller Nikolai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Amalie er ett nyyydelig navn da =) og av guttenavn likte jeg Nikolai...noen andre forslag som jeg syns passer er: Joakim Adrian Sander Katarina Melissa Mathilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Johanna og: Christina Linnea Henriette (Passer kjempebra sammen med Johanna!!!) Likte de to best! Johanna og: Peter Henrik :-) Andre navn: Jonas Sigve Erlend Julia Oline Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 Likte de tre best* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 Syns Amalie er fint. Alle guttenavnene passer til Johanna, personlig liker jeg Andreas, Henrik og Peter ( Petter ) best. Eller hva med Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #7 Del Skrevet 11. september 2006 jentenavn : Amalie, finest av de, +passer utmerket til Johanna guttenavn, liker både Nikolai, Henrik og William godt. Må nok stemme på Henrik av de, grunnen er at det passer best til Johanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har en Johanna Christina :-) Småsøstrene heter Emma og Olivia..... Kusina heter forresten Linnea Forøvrig likte jeg Andrea, Bertine, Nikolai og Peter. Andre forslag: Amelia, Evelina/Eveline, Sofia/Sophia eller Matilda... Aksel/Axel, Viljar eller Bastian... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Vi har nok ganske ulik smak du og jeg. Kunne aldri i verden brukt Amalie (oppbrukt) og Christina (Kristine eller Kristin er ok). Men Henriette og Linnea er ganske pene!! Andreas er veldig fint, men dessverre så veldig mange som heter det. Henrik er nydelig. Nikolai er kjipt. Peter er fint, og William er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå