Gå til innhold

Så er jeg her inne :)

Anbefalte innlegg

Nyter nå en liten stund for meg selv med en kopp ammete og benytter anledningen til å lese litt her inne.

Min lille prinsesse kom til verden den 26. aug.

Nyter å være mamma til tross for mye trøtthet :) Lærer litt hver dag, ikke så lett å forstå hva det er den lille gråter for alltid :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6274703-s%C3%A5-er-jeg-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse gratulerer, pippi! Så godt å endelig ha fødselen overstått, ikke sant? Du holdt på lenge, og skjønner godt du ble sliten altså. Så da kom din lille prinsesse dagen etter min =) Hva skal jenta di hete da? Vi bestemte oss til slutt for Emma - og er veldig fornøyd med valget. Huin kunne jo nå ikke hett noe annet, selvfølgelig!

Klem,

Heisann!

Ja det ble litt et langvarig løp som endte i hastekeisersnitt, men muligheten er jo der for at jeg kan føde normalt neste gang. Alt i alt har jeg det fint med det hele sev om det ble temmelig heftig på slutten.

Jenta vår skal hete Alva. Hun så ut som et lite skogtroll da hun kom til verden med masse sort hår :) Vi hadde tenkt på Ingeborg men det passet slettes ikke :)

Emma er fint navn da og passer godt til Elias. Man kan vel ikke unngå å tenke på at navnene skal passe litt sammen vil jeg tro.

Har dere det godt ellers?

Jeg synes det går bedre og bedre her. Såret heler og jeg er ved å venne meg til hele situasjonen så jeg er ikke så sliten mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...