Gå til innhold

Jeg har født! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte til termin 05. september. Fryktelig vondt og måtte sy masse etterpå, men belønningen er så stor at smertene er ingenting i forhold. Fødselshistorien får komme senere når jeg har kommet meg ut av ammetåka litt og fått på plass ammingen litt mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuler så masse med babyen. Er det ikke rart hvor fort vi skyver de fryktelige smertene vekk så snart knøttet ligger i armkroken. Helt utrolig egentlig.

Masse lykke til.

Skrevet

Gratulerer så masse :))

Skrevet

Gratulerer så mye til dere alle tre, foreldre og den lille :-)

Gleder meg til historien din :-)

klem

Skrevet

Da er det bare å gratulere dere foreldrene,- samt å ønske den lille velkommen til verden!

Smil fra

Skrevet

gratulerer så mye! kommer vel over på DiB du også snart da tenker jeg:-))

Skrevet

Gratulerer med den lille:)

Skrevet

GRATULERER!! Tenk nå er du ferdig!! Kos deg med den lille!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MAAAASSSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

:) Gratulerer så mye!!

Det er utrolig stort å bli mamma!!! Vondt er det, men å vite at man snart har verdens nydeligste gull i armene er verd alt.

Ønsker deg og familien lykke til.

Skrevet

Hei Lilje, jeg har ventet på nettopp denne overskriften!! Du skrev jo at noe var på gang, og så ble det helt stille, så jeg regnet med at du endelig fikk den lille prinsessen. Heldiggris! Uansett; gratulerer så mye, og lykke til videre!! Er skikkelig misunnelig, buhu :o) Men min tur kommer vel om ikke lenge..(termin var 9/9). Kos deg med det store vidunderet ditt!

Skrevet

Gratulerer :=)

Skrevet

Gratulerer!!! Da er vi begge i mål!

Fødte selv 2.september, og kjenner meg absolutt igjen i det du skriver om vondt og sying - det blir helt uvesentlig fordi fokus blir på barnet!

Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...