Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal på kontroll hos jordmor nå på formiddagen og vil gjerne snart få noen tegn på at kroppen forbereder seg til fødselen. Kan jeg be om at hun stripper meg? Andre ting jordmor kan gjøre for å forstyrre litt oppi der? Jeg vet riktig nok ikke om jeg er moden eller har en liten åpning....men dette kan vel henne sjekke i dag? Eller gjør man dette bare på sykehus? Lurer fælt nå altså????
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jordmor kan sjekke om du er moden,er du det så kan du spørre om å bli strippet. De får ikke gjort det hvis du ikke er moden. Ellers så hjelper sex masse på modning,sammen med at du får orgasme;O) Lykke til!)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Hva med bare orgasme, hjelper det på modning?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 går det an å gå opp på kk å spørre om de kan se om du er moden da??? og visst du er det, så kan de kanskje strippe deg?? er 38 uker og veeeelidig klar no:)
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 Hei igjen. Var til kontroll hos jordmor og hun foretok ikke en GU. Hun synes at alt skal gå normalt for seg. Og hvis jeg var moden ville stripping ofte oppleves "ubehagelig" og at de fleste gangene ble det blødning ut av det. Hun synes heller at jeg skulle ta med gubben i senga )
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 jeg lurer også på dette. Skal til jordmor på torsdag og da er jeg en uke på overtid. Hun har aldri foretatt gu på meg før, men nå når det bør/MÅ nærme seg da er det kanskje aktuelt? Tror ikke de vil strippe før termin.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Er annengangsfødende, men vet ennå ikke hva stripping er?? Er det det samme som å sette igang?
Tredje nurk underveis Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Stripping er en prosedyre som en jordmor eller fødselslege utfører for å fremskynde fødselen. Den går ut på å stikke en finger inn i livmorhalsen for å forsøke å skrelle membranen bort fra livmorveggen samtidig som man tøyer livmorhalsen. Min jordmor anbefaler meg heller ikke stripping, fordi det kan føre til vonde maserier som ikke hjelper, og som kan føre til at man blir utmattet allerede før fødselen er i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå