Gå til innhold

Manglende eggløsning

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis syklus 28 dager (brukte p-pille før). Hadde MA, fikk mens etter 21 dager, og nå går jeg og venter på ny eggløsning i pp2...er i syklusdag 16 og ingenting skjer. Har testet meg hver dag siden dag 8..noen som har vært borti liknende? Jeg må ha bra store østrogen mengder i kroppen, for jeg føler meg veldig fin i huden og slank i kroppen. Har endel slim, men ikke rett type. Noen tips til å få egget til å løsne??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6274304-manglende-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, egentlig så finnes det vel ikke en metode å få egget til å slippes...? Men det er jo ikke alle som har el hver mnd, det er ganske vanslig at man ikke har el en eller to sykluser i mnd. Man får mens selv om man ikke har el.

Beklager, ikke mye til hjelp dette her, men det kan jo være at syklusen er litt i ulage pga ma og at el kommer snart?

Mine sykluser er litt lengre enn før SA(og 2 mnd med minipiller),og har derfor hatt EL mellom dag 18 og 21 det siste året. Det kan ta tid før kroppen innhenter seg,laaang tid. (mista for 17 måneder siden)

Du får ha sex så ofte sjansen byr seg,og kanskje begynne å tempe,da ser du lett om du har EL eller ikke. Og invester i skikkelige EL-tester,mange av de billige holder ikke alltid mål.

Lykke til!

Tusen takk, det var veldig gode råd! Skal gjøre som du sier;) Løper til apoteket i dag og kjøper en temp-måler. Håper de har rett type. Har prøvd både billig strimler og digital cb. Skal fortsette med digital cb! Godt å høre at det er andre som har det slik som meg, satser på at el bare er forsinket etter alt klusset..

Lykke til du også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...