skorpion-75 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Ja det er jo 11/9 i dag, og en trist dag for mange i USA, og sikkert andre steder. Husker såå godt denne dagen. Jeg og pappan til storebror her i huset var på Kypros alene. Storebror var da bare 3 år og vi hadde fått barnevakt til han 1 uke. Fikk en stor og vond klump i magen når vi så dette på alle tv-skjermer.. ingen visste om dette ville utvikle seg til noe mer. Følelsen da å være så langt unna han, den var ikke god. (noen tanker i forbindelse med denne dagen....) Men denne dagen for 1 år siden var veldig fin, da hadde vi nemlig en privat liten navnfest for snuppa:-)
frida♥ Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Ja det er en trist dag for mange, det er sikkert. Så en dokumentar i går kveld, fryktelige greier. Jeg husker også dagen da det skjedde veldig godt. Nesten sånn dommedagsstemning.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Ja eg syns det er rart å tenke på at det er gått 5 år. Men eg ser på mellomste mi at det er gått så mange år - hu har bursdag 5 dager etter. Eg husker at eg satt å såg på da dei viste dette på nyhetene og sa til min mann "hva verden er det me føder barn inn i"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå