Gå til innhold

Svei av TRE testar i dag (ca 10 dpo) Resultat:

Anbefalte innlegg

Billegstrimmel: Negativ

Vanleg CB: Svaaak vertikal strek. Skuggestrek? Hmmm, trur eg må ta den fine digitaltesten som eg har på lur, og som eg eigentleg sparar litt på....

CB digital: Gravid..........

Jippi!!! Er så glad, men er også i sjokk. Sjølv om eg hadde masse symptom var eg ganske sikker på at det var kroppen som kødda seg. Dette er jo min første pp og min første syklus etter fødsel.

Sender massevis av babystøv til alle dei kjempegreie og hjelpsomme jentene her inne ************************************************************

Tusen takk for alle dei fine svara eg har fått når eg har lurt på noko! Håper alle kjem snart inn på 1.trim :)

Fortsetter under...

åh så heldig du er=)

Gratulere så mye!!

Dette er min 2 pp etter fødsel og jeg kjenner vel i grunn ikke til så mye=( Har ikm på torsdag/ fredag

Hva var sympotemene dine?

Gratulere. Er jo så deilig å gå ¨gravid og ha liv i magen sin

klem

Tusen takk!

Maja-Mor: Ja, eg trudde òg at den digitale trengte meir, så eg fekk sjokk då eg såg resultatet. Men det står faktisk 3 dagar før på begge cb-pakkane.

Symptoma mine: Stikking i magen, mensmurring dei siste par dagane, oppblåst av og til, "uroleg" mage, ømme pupper, jenta vår på ni mnd har nekta å ta pupp i det siste.

Annonse

Annonse

Takk! Hei Kirsty :) Vil gjerne komma ein tur på neste treff om eg får lov. Må jo spre litt babystøv. Eg er ganske nervøs sidan eg har testa så tidleg, men vi får håpa alt går bra. Vanlegvis gjer det jo det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...