Gå til innhold

legetime OG jordmortime idag :)

Anbefalte innlegg

Skal til både lege og jordmor idag, gleder meg :) Skal få sykemelding hos legen, og ha samtale med jordmor om hva om skjer framover. Kommunen har jo valgt å kutte i jordmortilbudet, og hvis vedtaket blir stående, blir tiden fram mot fødsel ganske lite koselig for min del. Gleder meg IKKE til å bli vurdert av en vanlig lege på hvor langt fødselen er igang, for så å reise alene (kun med mannen min) i ambulanse 2-3 timer langs veldig dårlige vinterveier (og en fergetur) til sykehuset.... :( Har allerede hatt masse mareritt om det. Håper jordmor kan berolige meg litt idag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6274141-legetime-og-jordmortime-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i en liten utkantkommune i kyst-trøndelag :) Her er det nydelig natur, flotte oppvekstforhold for barna, rimelig eiendom, godt miljø osv. MEN de har nå fått dn fikse ideen å kutte i jordmortjenesten. Imorra skal jeg i møte med rådmannen, og han skal få merke at han har terga opp feil dame i hvert fall :)

ps: jeg har jo måttet regne med 2-3 timer i ambulanse til sykehus uansett, men det er en vesentlig forskjell på om denne transporten skjer med jordmor, eller kun med den vordende far.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...